آرتینآرتین، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 26 روز سن داره

روزگار سپری شده آرتین

آرتین و آرایشگاه

1391/12/4 3:15
نویسنده : مامان آرتین
707 بازدید
اشتراک گذاری

دنیای من :

روز چهارشنبه دوم اسفند ماه ساعت 9 شب برای اولین بار رفتیم آرایشگاه برای کوتاه کردن موهای

توقلباز شانس خوبمون و از اونجایی که خداوند همیشه و در همه جا هوای ما رو داره اون روز خاله

منظر و هدی جون سرزده اومدن که تو رو ببینن و قرار شد همگی با هم تو رو ببریم و تو هم خیییییلی

خاله و هدی رو دوست داری و همیشه از دیدنشون حسابی شاد میشیلبخند توی بغل خاله بودی که

وارد آرایشگاه شدیم و اول به آکواریوم و ماهیهای اونجا سرگرم شدی و همینطور که بغل خاله بودی

آرایشگر کارشو شروع کرد، بیچاره خاله لباسهاش مملو از مو شده بودناراحت و توهم بعد از دقایقی

اونقدر گریه کردی که واقعا تحملش برام سخت بود و اگر خاله نبود و ما تنها بودیم سریعا آرایشگاه

رو ترک میکردم. توی آرایشگاه به هیچ وجه نشد ازت عکس بندازیم وقتی اومدیم خونه هدی جون

ازت عکس گرفت که برات میذارم . خاله جون واقعا ازتون ممنونم که از بدو تولد آرتین تا به الان در

سه شب بحرانی که واقعا نیاز به همراه داشتم با ما بودینقلب و همینطور هدی خانم .ماچ

 

 

 

 

آرتین گلم امروز چند ساعتی دچار یه سردرد و سرگیجه بی سابقه ای شدم که اصلا نمیتونستم 

خواسته هاتو عملی کنم مرتب میومدی پیشم و سرت رو به صورتم تکیه میدادی و ازم میخاستی که بلند

شم و با هم بازی کنیم، خیلی اذیت شدم و  از خدا  خواستم نعمت سلامتی رو به هممون عطا کنه تا

من هیچوقت شرمنده فرمانروای مستبد و کوچکم نشم چرا که تو تنها دلیل بودنم هستی.

 آرتین نازم این رو بدون که خیییییییییلی دوست دارم همیشه و همه جا.ماچماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (18)

مامان آروین-مریم
4 اسفند 91 12:48
سلام عزیزم ...... وای آرتین جون خوشگل بود با اصلاح خوشگل تر شده ...... ایشالا اصلاح دومادیت ... البته بعد از گرفتن مدرک phd .......
خصوص داری گلم ....


سلام دوست خوبم. ممنون از پیام خصوصی و حضور همیشگیت.
خاله افسانه
4 اسفند 91 14:12
وااااااااااااااای آرتینی چقد خوشگل شدی با اون موهای فشن.قربونت برم من که هیچوقت گریه نکنی
مامانش مواظب خودت نیستی
عکس آخری کی واست ساعت کشیده؟


ممنون خاله جون.چه کنیم دیگه. مامانش ساعت کشیده تا شاید دقایقی سرگرم شه.
مامان الیناجونی
4 اسفند 91 20:02
سلام واییییییییییی خدا چه نازززززززززززززشده این آقا آرتین ماشاا...
انشاا... همیشه سالم شاد باشید


سلام خاله جون ممنون که به ما سر زدین
نسیم-مامان آرتین
5 اسفند 91 10:15
ای جونم خوش تیپ چقدر ناز شدی آرتین جونم
الهه جون آرتین ما با باباش میره سلمونی وگریه وجیغ وداد هم نمیکنی میخواهی شما هم امتحان کن شاید جواب داد


ممنون نسیم جون.آخه باباش هم بود رفتیم سلمونی باباش.
مامان غزل
5 اسفند 91 10:17
سلام مامانی بد نباشی ایشا... که بهتر باشی بخدا حق داری ی نفری با این موشولی شیطون بلا مبارکت باشه شیطون بلا میبینم که آرایشگرتو عوض کردییییییییییییییییییی خیلی دوستوتون دارم به امید دیدار


سلام به مامان مهربون.والا دیگه چاره ای ندارم متاسفانه.بله این دفعه موهای آرتین خان از فرم مامان چین در اومدن.ایشالا به زودی همدیگه رو میبینیم.منم خیلی دلتنگم و دلم میخاد ببینمتون.
مامان آروین-مریم
5 اسفند 91 17:06
الهه جون برای سفارش قالب ، 4 تا عکس باید بفرستی ، به نظر من 4 تا رو مختلف بفرست .... مثلا عکس 3 ماهگی آرتین جون ، عکس 6 ماهگی ، عکس 9 ماهگی و عکس یکسالگی ....... در کل 4 عکس از ابتدای تولد تا یکسالگی ....... اگه مثل من نداری وقتی آتلیه میبری با ژست های مختلف عکس بگیر ....نشسته ، خوابیده و ..... البته اینها نظر شخصی من بود .... خودت هرچی دوست داشته باشی .....مرسی گلم


مریم جون از پیشنهائت ممنون. حتما.
مامان رومینا
6 اسفند 91 15:11
به به این آقا خوشگله آرتین خان خودمه؟؟؟موهای فشنت مبارکت باشهچه خوب که گذاشت کوتاه بشه من که یه بار رومینا رو بردم تا آرایشگرو دید زد زیر گریه دست از پا درازتر برگشتیم حالا قصد دارم واسه عید کوتاه کنم ببینم چه شود


بله خاله جون.آرتین هستش.آرتین هم خیلی گریه کرد دیگه چاره ای نبود.
مامان آروین
7 اسفند 91 13:08
سلام عزیزم مبارکه خیلی بهت میاد گلم
مامانی ایشالا همیشه تنتو سالم باشه و سایتون بالا سر آرتین جون


سلام دوست خوبم. ممنونم.
مامان بردیا
8 اسفند 91 8:14
انشاا... آرایشگاه دامادیت قندو عسل.
آرایشگاه بردن این وروجکا واقعا کار سختیه. خسته نباشی الهه جان .امیدوارم رفع کسالت شده باشه


مرسی عزیزم.واقعا سخت بود.
پگاه مامان آرتین
8 اسفند 91 10:41
چه پسرخوشتیپی.ای ول بابا دختراولت نمی کننا.
مامانی ماشالا ناز شده ببوسش


بلهههههههه آرتین خان دیگه. مرسی پگاه جون.
شقایق مامان آرشا
8 اسفند 91 14:53
قشنگ بودی قشنگتر شدی


ممنونم شقایق جون.
مریم--------❤
8 اسفند 91 18:59
سلام گلم
خوبی؟به به چه قد آرتین جون خوشگل شده
مرسی هم به خاله جون که عیزدل مار وتنها نذاشته


سلام عزیزم.چشات خوشگل میبینه
مریم--------❤
8 اسفند 91 19:00
تو فکرت بودم گلمخودم قرار بود عصر بیام به یه سریا رمز بدم که دیگه خودت زحمت کشیدی
خصوصی


خوب چه خوب. پس من پیشقدم شدم.
مامان آترینا
9 اسفند 91 20:26
ای جانم مبارکت باشه عزیزم


مرسی خاله جون.
سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
10 اسفند 91 11:39
مبارک باشه خوشگل خاله. همه جوره دوست داشتنی هستی عزیزم.


نظر لطفتونه خاله جون.
مامان ریحان عسلی
10 اسفند 91 23:30
سلام
مبارک باشه ایشالا کوتاهی موهات واسه شب دامادی
من تا حالا موهای ریحانو کوتاه نکردم دست خاله جونتم درد نکنه که به مامانی کمک کرده


سلام خاله جون. واقعا؟ چه خوب انگار با موی بلند اذیت نمیشه.
مامان کیان
11 اسفند 91 19:30
ای جووووون دلم.مبارک باشه آرتین عسلی
مامانی ایشالا همیشه سالم باشی و شااااااد


ممنونم خاله جونم.
مامان آرادخان
12 اسفند 91 14:48
خیلی ناز شده با موهای فشن
آرادی من هنوز روی 6 دندان مانده و تقریبا هنوز باید غذای میکس شده بهش بدم دندان نیآوردن یه دردسر و اوردن هم هزاردردسر
بوس از طرف من


ممنون خاله جون.بچه ها با هم فرق دارن عزیزم.