آرتینآرتین، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 25 روز سن داره

روزگار سپری شده آرتین

آخرین دندان نیش آرتین

1391/12/13 10:40
نویسنده : مامان آرتین
2,148 بازدید
اشتراک گذاری

سلااااااام به  گل پسرم :

14 مرواریده شدی مبارکا باشهلبخند خییییییلی سخته ولی  تا الان که خوب از پس همشون براومدی

شیطونکمچشمکواست یه مسواک انگشتی گرفتم روزای اول خوب ازش استقبال کردی ولی الان دیگه 

همکاری نمیکنی و محکم دهنت رو میبندیناراحت

آرتینی بعضی صبحها انگار از دنده چپ از خواب پا میشی فقط به من میچسبی و نق میزنی و حتی 

نمیذاری ناهار بپزم . دیروز یکی از اون روزها بود و هر کاری میکردم آروم نمیشدی تا اینکه یه تولد

الکی با هم گرفتیم و لبخندت جاری شد و شروع کردی به شیطنت های متدوالت توی آشپزخونه.

 

 

سوال متدوال و همیشگیت : این سیه ؟

و بعدشم سبد سیب زمینی و پیاز تخلیه میشه توی سطل زباله و ماشین لباسشویی

یه کابینت از همه محبوبتره و واقعا تو رو ارضا میکنه

و اما احساست بعد از اتمام بازی

روزی چند بار محتویات کمدت رو میریزی بیرون و دوباره میذاری سر جاش. به عشق حموم

کلاه میذاری

وقتی از حموم خبری نشه عصبانی میشی و ماجرا ادامه داره

 

 

اینم عکس اولین مسواکت :

آرتینی دیروز نوبت آرایشگاه داشتم و بابایی هم کلاس داشت طبق روال از خاله منظر و هدی جون

کمک گرفتم و این اولین دفعه ای بود که تو بیداری تنهات میذاشتم ولی چون خاله اینا رو خیلی 

دوست داری نه تنها بهانه نگرفتی وقتی هم که برگشتم واکنش خاصی نداشتیلبخند خاله جون

ایشالا که بتونیم جبران کنیمقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

نسترن(مامان نیروانا)
13 اسفند 91 8:36
مبارک باشه عسل خاله در اومدن دندونات وشروع مسواک زدن...چه قدر خوشگل میخندی عزیزم


ممنون نسترن جون.
نسیم-مامان آرتین
13 اسفند 91 9:25
ای جون دلممبارکت باشه خاله دندونای خوشگلت
وا الهه جون خوش به حالت که اجازه میدید آرتین این همه ریخت وپاش کنه وتو هم در آرامش ازش عکس میندازی
ما که همه چیزو بردیم طبقه بالای کابینت همچینه که هر از گاهی دست خودمم به اون نمیرسه


قربونت برم نسیم جون. آره من تو خونه راحتش گذاشتم بجز موارد خطرناک.آخه میدونی آرتین من اصلا با اسباب بازی ارضا نمیشه فقط همین مدل کارا رو دوست داره.
شقایق مامان آرشا
13 اسفند 91 11:20
وای چه شیطونیهای نازییییییی قریونت که روزی چند بار مامان را مجبور به خونه تکونی می کنیی


والا خاله جون دیگه از شیطنت گذشته.
مامان آروین-مریم
13 اسفند 91 14:26
آرتین جون مرواریدهای قشنگت مبارکت باشن ...... وای از دست این وروجک ها با این شیطونک بازیهاشون ...... من که یک روز مرخصی میگیرم و تو خونه میمونم اون وقت میگم کاش امروز هم سرکار بودم ...... اما با اینحال همه اینها میگذره و ما میمونیم و یه دنیا حسرت ........ خدا همه کوچولوها رو حفظ کنه ......


آره واقعا پر انرژی هستن. خدا حفظشون کنه.
مامان کیان
13 اسفند 91 15:06
مبااااااااااااااارک باشه آرتین کوچولوووو
داری واسه آجیل های عید حسابی دندون در میاریااا


به به آجیل. بله دیگه.
مامان الیناجونی
13 اسفند 91 19:39
مثل همیشه شیرین بود و دلچسب مامانی یه ماچ محکمش کن این جیگر رو


ممنون گلم.
خاله کیانا
14 اسفند 91 0:06
سلام عزیزم، مرواریدت مبارک باشه آرتین جووووووووووون. ببخشید که چندروز نبودم آخه اینترنت نداشتم آرتین جونو ببوس عزیزممممممممممممم.


سلام خاله مهربونم.خیییییییلی دوست دارم.
سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
14 اسفند 91 13:00
به به چه پیشی گرفتی از آرتیم من گرفتی. 14 امین دندونت مبارک عسلکم. من که سبد سیب زمینی و پیاز رو گذاشتم تو تراس از دست آرتین خانمون.


والا منم مات و مبهوتم سعیده جون.چه خوب.متاسفانه تراس ما از آشپزخونه فاصله داره.
مامان آرادخان
14 اسفند 91 14:38
مبارکه مرواریدات همیشه سالم بمونن و مرتب مسواک بزنی باشه عزیزم
واقعا شیطونه و شما با حوصله خدا برای هم حفظتان کنه پسری من دندان هفتم آورد و هشتم توراهه


ممنون عزیزم. دندونای آراد جون مبارک باشه.
خاله کیانا
14 اسفند 91 15:15
منم شما رو خیییییییلی دوست دارم


مرسی خاله مهربون. واقعا آرتین من خوش شانسه که شما رو داره.
مامان ماهان نفسی
15 اسفند 91 16:20
سلام عزیز دلم وای که موهات رو کوتاه کردی خوردنی شدی اساسی چقدر ناز شدی نمیدونم چرا خبری از دندونهای ماهان نیستوای ارزو بدل موندم ماهان اب بازی کنه ولی دوستنداره از اب متنفره


سلام زهرا جون. نگران نباش هرچی دیرتر بهتر. ماهان یه کم علایقش با ارتین فرق داره.
مامان رومینا
15 اسفند 91 21:05
آی وروجک خاله دلم واست تنگ شده بود چه عشقی اون دونه ها رو ریخته زمین


ماهم دلتنگتونیم.