آرتینآرتین، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 24 روز سن داره

روزگار سپری شده آرتین

آرتین و دو مروارید جدید

1391/11/30 13:17
نویسنده : مامان آرتین
595 بازدید
اشتراک گذاری

آرتین صبورم :

بهت تبریک میگم آخه واقعا سخته بدون وقفه داری دندون دار میشیتعجب دو تا دندون نیش (فک بالا)

به فاصله چند روز جوونه زدن و الان سیزده مرواریده هستیزبان مبارککککککککهقلب

 

❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤

روز به روز که بزرگتر میشی مهارتهات به جهت تحرک و کلام بیشتر میشه و در واقع شیطون تر و

شیرین تر میشیچشمک

توی این دو تا عکس نهایت لذت رو از صعود به میز مورد علاقت بردیلبخند

 

عاشششششقتم آرتینمماچ

توی این عکس بعد از کلی شادی و خنده تازه یادت افتاد که شوفاژ پشت سرت هست و داری

میگی: ( ایزه یعنی جیزه )

اینجا هم داری میپرسی : ( این سیه ؟ یعنی این چیه ؟ ) اوایل که این سوال رو میپرسیدی 

صحیح تلفظ میکردی ولی الان نمیدونم چرا یادت رفته سوال

این عکس رو هم تو فروشگاه محبوبت ( اگین یعنی نگین ) ازت انداختیم که بیسکوییت رو میخوری

و ما رو مجبور میکنی در لحظه پوستش رو بندازیم توی ( اه اه یعنی سطل زباله )

توی روز چند بار بهم میگی عکسهایی که تو گوشیم هست رو بهت نشون بدم . دیروز گوشیمو

دادم دست خودت و رفتم توی آشپزخونه وقتی برگشتم این عکس رو گذاشته بودی والپیپر گوشیم چشمک

الهی قربونت برم که الان گهوارت حکم تاب داره و روزی چند بار میگی ( عباس یعنی تاب تاب

عباسی ). و باید بشینی و تاب بخوریماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

خاله افسانه
30 بهمن 91 20:14
الهیییییییییییییییییی جیگرتو بخورمممممممممم
خیلی خیلی شیطون شدی آرتینی
دوتا عکس اولیت خیلی باحالن.ایشالا همش سالم باشی و بترکونی از شیطونی
خیلی خیلی دوست دارم


ممنون خاله جون. خییییییییلی شیطونم. منم دوست دارم.
مامان کیان
1 اسفند 91 0:31
ای جونم اون ذوقت تو حلقمممممم
خیلی باحال بود عکسای ذوقولیش
دوندونای جدیدت هم مبارک باشه خاله جون


ممنون مینا جون.
نسیم-مامان آرتین
1 اسفند 91 8:57
ای جونم دلم،خداییش من عاشق پسر بچه های شیطونم
عزیز دندونای خوشگلت مبارکت باشه


مرسی خاله نسیم.
مامان بردیا
1 اسفند 91 10:39
مبارک باشه هم جفت دندونای نیشت.هم صعود شادت به میز.دوست دارم ... خیییییییلی


ما هم شما رو خیییلی رو دوست داریم
مامان غزل
1 اسفند 91 13:22
خداااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا حفظت کنه مبارکت باشه دیگه ماشاا... از دندنون دست همه همسنا و بالاتر از همسناتو از پشت بستی ها اینقدر از دیدن دو تا عکس اولی خندیدم که نمیدونی یعنی آخر ذوقیدنه و شیطونی خیلی دوست دارم شیطون
بلا


ممنون مامانی.غزل خانمی خوبه؟ خیلی دلم میخاد ببینمش. بوووووس واسه غزلی.
مامان ریحان عسلی
2 اسفند 91 9:55
سلام
دو تا مروارید جدیدت مبارک ...الهی این سیه
عکس اولی خیلی با حال بود
خصوصی


سلام عزیزم ممنون از حضورتون.
مامان رومینا
2 اسفند 91 15:52
یعنی من باید باشم اونجا موقع صعودش بگیرمش یه ماچ حسابی ازش بگیرم ایول آرتینی حسابی کباب خور شده دیگهمبارکه مرواریدات خالهچه میکین با خونه تکونی مامانش؟


کباب خور حرفه ای. والا من با این وروجک آشپزی هم برام سخته چه برسه به خونه تکونی.
خاله کیانا
4 اسفند 91 0:34
سلامممممممممممممم. ماشالله چقدر خوشگل شده، فداش بشم.


سلام. ممنون خاله کیانای مهربون.
خاله کیانا
4 اسفند 91 0:35
یه سوالی ازت دارم دستم به دامنت دوستم کچلم کرده، یکی از دوستای من یه وبلاگ عاشقانه داره چندروز پیش ویندوز کامپیوترشو عوض کرد ولی میگه از وقتی که ویندوزشو عوض کرده نمیتونه وارد بخش مدیریت وبلاگش بشه. نمیدونی مشکلش چیه؟؟؟؟


سلام گلم. جواب رو واست فرستادم.
مامان غزل
5 اسفند 91 10:23
سلا مامانی از غزلی که دیگه هیچی نگین سه هفته است درگیر یازدهمین دندون فک پایینشه نه غذا میخوره نه درست میخوابه خیلی لاغر و ضعیف دوران چهار ماه اول غزل دوباره تکرار شده شبا تا صبح غلت میخوره و غرغر میکنه :


وااااااای چقد سخته. دقیقا مثل آرتین.طفلکیها خیییییلی اذیت میشن بخاطر دندوناشون.آرتین هم هنوز درگیره ی روز خوب غذا میخوره و ی روز لب به هیچ چیز نمیزنه. مامانی ی ژل بی حس کننده آرتین داره واقعا کیفیتش خوبه میتونی بگیری و به آرواره هاش بمالی.البته اگر بذاره آرتین که دهنشو چفت میبنده و نمیذاره. اسمش هست kin baby.اگه دوست داری امتحانش کن. غزلی رو محکممممم بماچ.
سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
10 اسفند 91 11:38
خاله جونم مرواریدات مبارک. باز از آرتین جلو زدی ها عشق من.


ممنون سعیده جون.