آرتینآرتین، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 24 روز سن داره

روزگار سپری شده آرتین

مرواید یازدهم آرتین خان

1391/11/20 18:26
نویسنده : مامان آرتین
783 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به گل پسرم : 

عزیز مامان یازده مرواریده شدیتعجب ( دندان نیش ، فک پایین ، سمت چپ ).  آرتین جون

این یکی از  بقیه سخت تر جوونه زدناراحت ولی تو خیلی قوی هستی و مطمانم از پس همشون

به راحتی بر میایچشمک عمده مشکل فقط شب زنده داری ما شده که امیدوارم حل بشهزبان

عکسهایی که برات میذارم همه رو نیمه شب گرفتم . توی شبهای گذشته یه چرت کوتاه

میزدی و بعدش من و یا بابایی در خدمت بودیم دیگهنیشخند

 

❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤

خیلی دوست داری واست کتاب بخونم و تو هم شکلها رو نشون میدی و منم باید راجع به 

هر چی که روش دست میذاری توضیح بدم. توی این عکس داری سیندرلا رو نشون میدیماچ

عطر و ادکلن و کرم و اسپری هم که جزو اسباب بازیهاته یا داری سر شون رو باز و بسته میکنی

ویا از من میخای واست بزنمقلب توی این عکس میخای که سر شیشه ادکلن رو توی دهنت

بکنی و لثه هات رو باهاش ماساژ بدی که باهات مخالفت میکنم . بمیرم برات که چیزای سفت

و سخت رو انتخاب میکنی و با وسایل لاستیکی که برات گرفتم میونه ای نداریناراحت

 

حموم هم که شده جایگاه آب بازیت . عاشق شلنگ و شیر آب هستی و دایم خودت رو خیس

میکنی و منم از ترس اینکه سرما بخوری مرتبا در حال تعویض لباس هستم آخه آرتین خوشگلم هوا 

سرده ، نصفه شب توی زمستون وقت آب بازی هست ؟؟؟ توی این دو تا عکس بعد از کلی آب بازی

و تعویض لباس و سشوار گرفتن راضی شدی دیگه شیر آب رو ببندی. قربونت برمقلب

از وقتی به دنیا اومدی تا الان فقط دو بار اتفاق افتاده که خودت به تنهایی و بدون آداب و رسوم

مخصوص به ویژه تکونهای تخت و گهواره خواب بری. دیروز صبح وقتی بیدار شدی از تختت آوردمت

پایین وبهت شیر دادم، به محض اینکه گذاشتمت روی زمین خواب رفتیتعجب خیییییییییلی خوشحال

شدم شاید این مقدمه ای باشه برای ما تا از این محدودیتی که مراسم خوابت داره تا حدی رها

بشیم که اگه روزی این اتفاق بیفته جزو بهترین اتفاقهای زندگی من هستچشمک

  

الهی قربونت برم که پتوی نوزادیت هم شده یکی از اون آداب و رسومی که گفتم وقت شیر خوردن

و خوابیدن باید حتما تو بغلت باشهلبخند

آرتینی خیییییییییلی دوست دارم و از خدا میخام همیشه سلامت و شاد باشیماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (20)

مامان غزل
21 بهمن 91 9:15
سلام آرتینی میارکت باشه حسابییییییییییییییییییییی کباب خور شدی ها قربونت برم چقدر شیطون بلا شدی مامانی غصه نخور همه مامانایی که نی نی دارن این مصیبتارو دارن من که همیشه میگم خداکنه که مریض نباشن با شیطنتاشون هر جور با شه میسازیم دلمون براتون تنگ شده از طرف من آرتینی رو بماچونین خیلی محکممممممممممممممممممممممممممم


سلام عزیزم.کباب خور حرفه ای شده.واقعا همینطوره والا ما هم خیلی زیاد دلتنگ شدیم ولی متاسفانه بخاطر مراسم خواب آرتین خیییییییییلی محدود شدیم. بوووووووووووس واسه غزلی.



مامان آروین (مریم)
21 بهمن 91 10:30
آخی اله جون خیلی دلم برا آرتین جون سوخت ..... فکر کنم جز اون بچه هائی هستش که سخت دندون درمیارن ، جدا از اینکه پدر و مادر اذیت میشن ، خودشون هم کلی اذیت میشن ، و از همه بدتر بدغذا ..... اشکال نداره فقط خداکنه سالم باشه و هیچ موقع مریضی سراغش نیاد .... بقیه تموم میشه و میره جز خاطرات ........
البته آروین تقریبا آسون دندون در میاره ، چند روز پیش بردمش پیش دکتر روحی ، دهنش رو باز کرد و گفت که سه تا دندون آسیا درآورده ، من خودم اصلا خبر نداشتم ، وقتی به مامانم گفتم ، گفت تقریبا ده روزی میشه که دندون درآورده ..... این هم از بچه داری من ....


مرسی عزیزم.خوش بحالتون قدر خانوادتو بدون که پیشت هستن و بهت کمک میکنن.
مریم--------❤
21 بهمن 91 13:06
مبارک باشه نفسم
چه عکس خوشگلی گرفتی خاله تو سرویس بهداشتی


مرسی گلم.
مریم--------❤
21 بهمن 91 13:06
خصوصی


ممنون.
مامان ریحان عسلی
22 بهمن 91 0:17
سلام
یازدهمین مرواریدت مبارک وای نگو چرا شبها نمی خوابه عکسای حمومم خیلی با حاله


سلام عزیزم. بخاطر دندوناش.مرسی.
مامان رومینا
22 بهمن 91 0:56
ای جااااانم آرتین خاله تو حموم چه میکنی نصفه شباین وروجکا عااااشق حمومن جیگر من چه بامزه خوابیدهمامانی درکت میکنم با این شب زنده داریا ایشالا زودی خوابش درست شه


آره واقعا.مرسی گلم.ایشالا.
خاله کیانا
22 بهمن 91 0:58
آرتین جونم مرواریدت مبارک عزیزم.


ممنونم خاله مهربون.
مامان آروین (مریم)
22 بهمن 91 8:09
خصوصی گلم


مرسی.
سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
23 بهمن 91 8:03
یازدهمین مرواریدت مبارک عسل خاله
نمیدونم چرا همه بچه ها آب بازی رو دوست دارن.
قربون پسر خوشگل که انقدر قشنگ خوابیده


ممنون سعیده جون.
مامان بردیا
23 بهمن 91 16:23
مبارکه دندون جدید
خوش سلیقه هم که هستی و انگشت میذاری روی سیندرلا
خییییییلی دوست دارم کوچولوی ناز


ممنون خاله جون. بله دیگه.
زهره
24 بهمن 91 18:29
عزیزم من لینکتون کردم منولینک نمی کنی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


با کمال میل دوست عزیزم.
نسیم-مامان آرتین
25 بهمن 91 8:34
ای جون دلم الهی من قربون اون چشمای درشت ونازت بشم


خدانکنه خاله نسیم.
مامان ماهان نفسی
25 بهمن 91 23:43
الهی من فدات بشم عزیز دلم قربونش بشم ماشالله 11 همین مرواریدماهان من که تو 6 مونده انشالله الباقی هم راحت در بیاره جیگر منو تو حمام چیکار میکنه عزیزم الهی فداش بشم چه ناز خوابیده


خدا نکنه خاله جون. بله مابقیش هم تو راهه. ممنون که اومدین.
هذی
26 بهمن 91 1:17
سلام آرتینی جیگری چقدر عکسای خوبی مامان ازت گرفته.الهی زوذبزرگ شی


سلام هدی جون.ایشالا.
مامان آرادخان
26 بهمن 91 9:04
الهی همسن پسری منه و کاراش هم شبیه مخصوصا نیمه شب وقتی بیدار میشه و کنجکاوی میکنه من تعجب میکنم فکر میکنم مشکلی داره مریضه . ولی باباش میگه از شیطونیشه

ببوس پسر گل را از طرف من


بله مامانی از بس شیطونن این وروجکا.بوووووس.
مامان آروین
26 بهمن 91 18:31
سلام عزیزم مبارکه گلم
خیلی دوست دارم گل پسر ناز و دوست داشتنی


سلام خاله جون. ممنون. ماهم شمارو دوست داریم.
مامان ریحان عسلی
28 بهمن 91 19:21
انگاری شما هم مثه حال آپ کردن ندارید


والا حالش هست وقتش نیست.
عمه سعیده
29 بهمن 91 17:35
سلام آرتین خوشکلم
خیلی ناناز شدی عزیزم چشمای پر از شیطنتت رو توی حموم خیلی دوست دارم
عمه دلم خیلی برات تنگ شده ولی چون عمو هادی امتحان داره چند وقته نتونستم بیام پیشت ولی به زودی میام میبینمت
هزارتا بوس برا جیگر جیگرا


سلام عمه جون.منم دوست دارم.ما منتظریم. بووووس.
مامان پارسا جیگر
30 بهمن 91 12:33
سلام عزیز خاله مبارک باشه گل پسر ناز آفرین به شما پسر باهوش که به کتاب علاقه داری


سلام خاله جون.ممنون از لطفتون.
شقایق مامان آرشا
7 اسفند 91 21:32
سلام قشنگم .خوشحال میشم تبادل لینک کنیم.موافقتتون را برام نظر بذارید


سلام با کمال میل لینک شدید.