آرتینآرتین، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 24 روز سن داره

روزگار سپری شده آرتین

آرتین در 14 ماهگی

1391/9/29 0:03
نویسنده : مامان آرتین
630 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به آرتین نازم و همه دوستهای خوبی که نظراتشون باعث دلگرمی و شادی ماستقلب

آرتینم ، من تو این مدت سرما خوردم و علی الرغم تمام تلاشهایی که کردم تو واگیر کردی

ولیکن خدارو شکر تو خوردن داروهات اذیت نکردیلبخند فقط شبها ناآروم بودی و نظم خوابت بهم

ریخته بود ولی الان دیگه خوب شدیچشمک امروز 14 ماهه شدی عزیزم مبارک باشه دردونه منماچ

توی این هفته پیشرفتهای چشمگیری به جهت شیطونی و تحرک داشتیچشمک ولی آرتینی فکر

کنم یک خورده زود شروع کردی آخه قرار بود همزمان با طفولیت من به حرکت بیفتینیشخند خدمت

شما عرض کنم که این روزها نشسته  میخزی و به تمام فضاهای خونه دسترسی داری و مرتبا

 به میز و مبل آویزون میشی و میفتی زبان خوب این طبیعیه که دیرتر راه بیفتی چون دقیقا  مثل

 من دوره چهار دست و پا رفتن رو طی نکردیزبان وقتی به میز تلویزیون میرسی خودت رو توش

میبینی و هیجانزده میگی "نی نی" و میخای نی نی رو ببوسی که سرت میخوره توی میز

و گریه میکنیگریه الهی قربونت برم که اینهمه نی نی ها رو دوست داریماچ

مهمترین اتفاق این هفته این بود که روز شنبه و  بعبارتی طبق آمار نی نی وبلاگ در " یک سال و

یک ماه و ٢٦ روزگی" به تنهایی تونستی با آویزون شدن به کتابخونه بلند شی و بایستی ولی

نتونستم از تمام مراحل صعودت عکس بگیرم فقط دوتا عکس ازت گرفتم که برات میذارم.

آرتینی پیشرفت گفتاری هم داشتی و هر چیز جدید و نا شناخته ای که میبینی واضحا میپرسی

"این چیه؟" الهی قربون گل پسرم برم منماچ

از بازیهای مورد علاقت میشه به قایم موشک ، لی لی حوضک ، اتل متل و توپ بازی اشاره

کرد. آرتین خان همه بازیهای مذکور دو نفره هستن . جنابعالی از بدو تولد تا الان بیشتر از

چند دقیقه به تنهایی بازی نکردیمتفکر

نانازی حدود چند دقیقه میتونی بدون کمک روی پاهای خودت بایستی ولی نمیشه ازت

عکس انداخت چون هیجانی میشی و افتادنت فقط یک خاطره بد برات بجا میذارهچشمک

راستی پسرم علت حساسیتت میدونی چی بود؟ " عصاره قلم گوساله" رو توی غذاهات

میریختم. در واقع به معجون پر کالری مامان پز حساسیت دادی. نمیدونم چرا ؟؟سوال

فکرشو بکن من میخواستم تو رو تقویت کنم ولی یجورایی برا هر دوتامون مشکل ساز

و ناراحت کننده شد کلافه

از بین غذاها به "ماکارونی" خیلی علاقه داری . اینجا با هم تفاهم نداریم هااااناراحت راستی راه

خوردن موز و سیب رو یافتم و اونم اینه که اونها رو توی ژ له واست پوره میکنم ولی نمیدونم

چجوری باید بهت توی خوردن تخم مرغ کمک کنم . هر راهی که به ذهنم میرسه رو امتحان

کردم ولی فایده ندارهکلافه

خوب بریم سراغ عکسهات :

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (25)

خاله نسیم
29 آذر 91 11:05
گلم 14 ماهگیت مبارک باشه
مامانی میبینم این جیگر طلا هم به جمع وروجکها اضافه شده
راستی تخم مرغ نیمرو رو امتحان کن بچه ها این مدلیشو بیشتر دوست دارن


مرسی خاله جون. امتحان کردم ولی بیفایده بوده گلم.
مامان ماهان نفسی
29 آذر 91 15:01
عزیز خاله 14 ماهگیت مبارک
مامان خانمی عجله نکن هر بچه ای یه جوری مثلا ماهان من خیلی راحت راه میره واز دستش اسی میشم یه جا بند نمیشه اصلا بازی 2 نفره رو دوستنداره دوستداره تنهایی اونم نه با اسباب بازیهاش بلکه با وسایل خونه مثل قاب لمه ها لبتاب موس موبایل ......بازی کنه ولی اصلا حرف نمیزنه فقط من متوجه میشم چی میگه وگرنه به غیر من هیچ کس

مرسی خاله جون.تنها بازی کردن بچه ها به نفع مامان هاست.آرتین هم به علایق ماهان نفسی علاقه داره ولی فقط در حدچند ثانیه
مامان بردیا
29 آذر 91 15:25
عزیزم دیگه مرد شدی. ایستادنت مبارک.



ممنون خاله جون
مامان شایان
29 آذر 91 22:22
آرتین جان شب یلدات پیشاپیش مبارک.


ممنونم.
مهسا مامان مرسانا
30 آذر 91 9:33
عزیز دلم مبارکه خاله



مرسی.
مامان سونیا
30 آذر 91 12:14
***** گذشت پاییز ، آمد فصل سرما / سرآغازش شب زیبای یلدا چه شبهای درازی دارد این فصل / یقین زلف سیه گیسوی یلدا در این فصل زمستان یکدلی به / محبت ، دوستی ، سیمای یلدا شب یلدا عجب نیکو فتاده / به ماه دی که آید بوی یلدا در ایام گذشته کرسی عشق / بپا بود از شب والای یلدا به روی کرسی و سینی فراوان / عیان بود از صفا صد خوی یلدا لحاف و منقل و آتش به خانه / نشسته دور هم ، همسوی یلدا ز برف و داستان راه مانده / سخنها رفته از سرمای یلدا ز سنجد ، آش کشک و قصه گفتن / بسی دریای قصه پای یلدا ز نو رسمی بپا از بهر فردا / صفا و خرمی فردای یلدا مبارک باد فصل برف و باران / به یمن نعمت دیمای یلدا مقدم شکر ایزد کن به عالم / ز حاصل پر ثمر دارای یلدا
مامان آرمیتا
30 آذر 91 19:30
من اناري مي كنم دانه به دل
و به دل مي گويم
خوب بود اين مردم
دانه هاي دلشان پيدا بود
يلدا مبارك


ممنون گلم.
زهره مامان آریان
2 دی 91 0:14
14 ماهگیت مبارک.
ایستادنت مبارک.دیگه داری مرد میشی و رو پای خودت می ایستی.


ممنون گلم.
پگاه مامان آرتین
2 دی 91 9:24
عزیزم 14 ماهگیت مبارک. وروجک توهم به کتاب علاقه داری. مامانی الان بهتره،خودت خوبیبوسش


خیلی خیلی زیاد به ورق زدن و البته پاره کردن.
مامان کیان
2 دی 91 15:16
آرتین طلا 14 ماهگیت مبارک
واقعا میگه این چیههههه؟؟؟ عسییییییسم چه با حال
انشاالله همیشه سالم باشی گل پسر


بلهههه خاله جون.ممنون.
مامان رومینا
3 دی 91 14:00
ایول ارتین خان میبینم که کتابخونه رو فتح کردی ایول ایولمیذاشتی مامانی یه عکس خوشگل بندازه بشه دیدت دلم واست تنگ شده وروجک خاله


اونقدر تکون میخوره که عکسها تار میشه .
مامان پارسا جیگر
4 دی 91 16:32
14 ماهگیت مبارک باشه خاله جون دیگه داری بزرگ و آقا می شی ها


ممنوم.
زهره مامان آریان
6 دی 91 1:54



مرسی عزیزم.
سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
6 دی 91 8:21
عشق خاله 14 ماهگیت مبارک.
قربونت برم که میتونی وایستی. انشالله به زودی راه میفتی.
الهه جون خدا رو شکر فهمیدی به چی حساسیت داره. دیگه فکر کنم مشکلی نباشه.
راستی خدا بد نده. انشالله تا الان بهتر شدی.
الهه جون آرتین من هم تخم مرغ نمیخوره. من گاهی تو سوپش رنده میکنم و از اونجا که سوپ دوست داره خوب میخوره. نمی دونم تا حالا امتحان کردی یا نه


سلام سعیده جون. ممنونم واسه حضور همیشگیت. آخه آرتین من سوپ نمیخوره. مرسی از پیشنهادت.
زهره مامان آریان
7 دی 91 22:18
دوست خوبم ممنون از همدردیت.برام خیلی ارزش داره .دوستون دارم.آرتین گلم رو ببوسید


خواهش میکنم زهره جون. از خدا میخام اون دردی رو که متحمل شدم هیچوقت تحربه نکنی.
مامان ریحان عسلی
8 دی 91 16:46
سلام
من واسه این پست کامنت گذاشتم پس کو کامنت من ؟ چیکارش کردی یالا بگو
خصوصی


سلام گلم. تو این پست نیست. تو پست 20 مهرماه نظر دادی.
مامان پارسا جیگر
9 دی 91 22:42
دوستت دارم آرتین جون


ماهم همینطور.
مامان بردیا
10 دی 91 11:02
کجایید؟


زیر سایتون.
زهره مامان آریان
11 دی 91 7:35



مرسی.
مامان رومینا
11 دی 91 14:07
مامانش آپ کن دیگه


چشم خانم خانما.
مامان کیان
14 دی 91 23:07



مرسی.
مامان پرهام
15 دی 91 20:41
سلام لازم نیست تخم مرغ رو خیلی واضح بهش بدید! می تونید باهاش کوکوی ساده درست کنید: یه تخم مرغ و یه قاشق آرد و یه قاشق شیر پرچرب و کمی نمک می شه یه کوکوی ورقه ای ساده و خوشمزه. امتحانش کنید.


سلام ممنون عزیزم. کوکو رو دوست نداره. خیلی پیشنهاد خوبیه. حتما.
مامان آروین(مریم)
16 دی 91 11:11
سلام عزیزم ، امروز با وب شما آشنا شدم ، پسر با مزه و نازی دارین خدا حفظش کنه ، از آشنائی با شما خیلی خوشحال شدم به دلایلی از جمله : من هم کرمانی هستم ، پسر دارم ، تقریبا هم سن هستند ، من هم اسم پسرم رو اول آرتین انتخاب کردم اما موقع تولد تصمیمم عوض شد و به جای ت واو گذاشتم .... با اجازتون لینکتون کردم تا راحتتر بتونم هر روز بهتون سربزنم . امیدوارم بتونم دوست خوبی براتون باشم . مرسی.

سلام دوست خوبم. منم از آشنایی با شما خوشحالم . با کمال میل لینکتون میکنم.
مامان ریحان عسلی
16 دی 91 16:10
سلام
عزیزم نمیخوای آپ کنی


سلام. چشم خانمی.
پگاه مامان ارتین
17 دی 91 12:35
غیبتتون زیاد شده کجاییییییییییییید


امروز دیگه میایم.