آرتینآرتین، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 27 روز سن داره

روزگار سپری شده آرتین

اندر احوالات آرتین و مروارید نهم

1391/10/18 22:54
نویسنده : مامان آرتین
785 بازدید
اشتراک گذاری

دنیای من :

امروز نهمین مرواریدت جوونه زده. مبارکههههههلبخند ( دندان آسیای اول، فک بالا ، سمت راست )

❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤

 خوب پسرم  واسه این دندون بیشتر اذیت شدی آخه خوابت برگشته به مدل خواب دوران نوزادی

شبها اصلا خواب خوبی نداری ناراحت ولی من میذارمش به حساب دندون دار شدنتنیشخند چون اگه

قرار باشه ادامه دار بشه دچار افسردگی میشم زبان این عکسی که برات میذارم نصفه شب

هست که مثلا داری  درد دندونت رو تسکین میدی به این مدل :

 

 

آرتینم توی این چند روزه به حدی شیطون شدی که واقعا در مقابلت دچار کمبود انرژی میشم

در یک چشم بهم زدن اطراف مبلها راه میفتی و خودت رو میرسونی به شومینه نگران 

و اخطارهای من هم که اصلا فایده ای نداره . بخاطر همین تا مادامی که بیدار هستی باید

چشم ازت بر ندارم که مبادا دستت بسوزهگریه ولی خدا رو شکر امروز هوا گرمتر شده و

شومینه هم خاموش هست ، من یه کمی وقت پیدا کردم واسه اینکه بیام و وبت رو آپ کنم.

دوستای خوب و با محبتی که ما توی دنیای مجازی داریم همیشه جویای احوال ما هستن

و اینجا از همه خاله های عزیز تشکر میکنم. من و آرتین دوستون داریمماچ

 

آرتین خان میدونی این روزها بیشتر دوست داری با چی بازی کنی ؟ با قابلمه های سر دار و

زود پز که تمام مدت روز جزو دکور خونه هستنسوال عکسهایی که برات میذارم بهت نشون

میده این مطلب رو . پمادها و کرمهای خودت و من در ناامنی کامل بسر میبرن و دایما

سرشون در حال باز و بسته شدن هست نیشخند

 آرتین خانم با زودپز

آرتین خانم ما

 پسرم عکس انداختن ازت این روزا خیلی کار سختی شده  اخه میخای دوربین رو بگیری و عکسهات

تار میشهچشمک گیره موی بنده هم امروز کلا در تسخیر جنابعالی بود و این شد که مجبور شدم

این مدلی ازت عکس بگیرمزبان

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (24)

خاله افسانه
18 دی 91 23:12
الهی دورت بگردم.آرتین خانم خیلی جیگر شدی با این گیره نفستو بخورم با این نگاه کنجکاوانه
کاش زودتر خوابت خوب شه آخه واقعا انرژی و نفس مامانت رو میگیری


خدا نکنه خاله جون. ایشالا زود خوب میشه. بووووس.
مامان آروین(مریم)
19 دی 91 7:45
آرتین جونم مروارید نهمت مبارکت باشه عزیزم ، انشااله به سلامتی ، مسواک زدن رو که شروع کردی خاله جون آره؟؟؟؟؟!!!!!!
اگه دختر هم میشدی ناناز بودی ........ . عزیزی ......


ممنون خاله جون.مسواک رو میجوم خاله.
مامان بردیا
19 دی 91 9:07
فدات که انقد نازی تو شیطون خوشکل
الهه جان بردیا هم از زمانی که چهار دست و پا رفتن رو شروع کرد همبازی دیگ و قابلمه و...شد حس و حالتو درک میکنم
برات سلامتی و انرژی فروان از نوع هسته ایش آرزو دارم


واقعا خاله جون. ممنونم که اومدین.
مامان رومینا
19 دی 91 14:19
این دفعه اومده بودم که دعوات کنم مامانی که چرا آپ نمیکنی.شانس آوردیای خدا جیگری شده با اون گیره موآی گفتی شیطونی ماشالا به این انرژیشون.خدا همه نی نی ها رو حفظ کنه.الهی ...دمدون درآوردن هم خیلی اذیتشون میکنه.


وای گفتی مامانی از انرژی نی نی ها. بووووووس.


مامان آروین
19 دی 91 15:36
سلام عزیزم نهمین مروارید مبارکه
خیلی جالبه آروین منم همش با وسایل آشپزخونه بازی میکرد اولین بار که بلند شد و یکی دو قدم راه رفت به کمک زودپز بود
آرتین جون خیییییلی دوست دارم


سلام خاله عزیزم. چه جالب. انگار نی نی ها همشون مثل همن. بووووووووس.
مامان شایان
19 دی 91 20:43
سلام. چه با مزه چون قابلمه و ملاقه خونه ما هم به همین سرنوشت دچار شدند.


سلام.جالبه که همه نی نی ها مثل همن.
مامان ماهان نفسی
20 دی 91 0:44
بزار اول سیر بوست کنم فدای اون لب گاز گرفتنت بشم من تو هم که تو کار وسایل اشپزخانه مشغولی تو ماهان ابروی هر چی پسر بردیذبابا پاشو بیا دست ماهان رو بگیر برید گل کوچیک بزار منو مامان با اون قابلمه ها ور بریم


واااای مامانی گفتی گل کوچیک. خیلی مونده هنوز.
نسیم -مامان آرتین
20 دی 91 9:28
وای دخمل خانم چقدر دخملی بهت میاد خوش به حالت آرتین جون که همهجوره دلبری
راستم دندون جدیدتم مبارکت باشه


ممنونم خاله جون.
مامان پارسا
20 دی 91 18:25
خصوصی عزیزم


مرسی.
مامان رومینا
21 دی 91 13:32
خصوصی


ممنون.
زهره مامان آریان
22 دی 91 9:22
دندون جدید مبارک.مامانی ما مجبوریم به خودمون دلداری بدیم وقتی هرچی بزرگتر میشن بیشتر به اذیتای نوزادیشون ادامه میدن


واقعا...؟؟؟.


زهره مامان آریان
22 دی 91 9:24
چقدر گیره مو بهت میاد نازیییییییییییییییی


ممنون.
مامان کیان
23 دی 91 20:52
دقیقااااااااااااااااااااا مثل کیان!!!
عسیس خاله تو هم که مثل کیان موهات بلند شده و باید یه صفایی به موهاتون داده بشه
خیلی عسلی.دندون جدید هم مبارک باشه


آره خاله جون،شیطون،مرسی عزیزم.
هدی
24 دی 91 18:22
وااااای چه پسر نازی شدی !!!! اگر دختر هم بودی زیبا بودی
میخوام برم درس بخونم
بای جیگر طلا


ممنون هدی جون.ایشالا موفق باشی.
نسترن(مامان نیروانا)
25 دی 91 23:56
ای جون عزیز دلم ...مبارک باشه رویش مرواری خوشگلت...چقدر عکسات قشنگن...مخصوصا با اون گل سرت خیلی ناز شدی


مرسی خاله جون.
پگاه مامان آرتین
26 دی 91 9:19
آرتین وروجک.توباقابلمه ها چیکارداری.الهه جون همشون کپی همن.ببوسش حسابی


دقیقا همینطوره.
مامان پارسا جیگر
26 دی 91 10:52
خاله جون خیلی جیگر و خوشگل شدی مرواریدت هم مبارک باشه


ممنونم عزیزم.
مامان شايان
26 دی 91 18:35
سلام عزيزم هم يه سلام گرم و هم يه تشكر جانانه بابت لطفتون كه به پسرم راي داديد شايانم دوم شده و ما خيلي خوشحاليم ممنون بازم به ما سر بزنيد بخدا كلي ذوق ميكنيم


سلام گلم. خدا رو شکر. مبارکه شایان جون.
مامان شايان
27 دی 91 13:08
سلام عزيزم ممنون بابت تبريك ميخواستم بگم يه خورده موقع دندون در اومدن بچه ها بايد بيشتر حوصله به خرج بديم گناه دارن طفليا شايان منم خيلي عذاب كشيد .راستي بازم بهمون سر بزنيد خوشحال ميشيم


سلام عزیزم. ممنون از حضورتون. چشم.
saminjon
29 دی 91 8:35
سلام
ماشا... جقد با نمكه خدا حفطش كنه.بيش ممنم بياين خوشحال ميشم


سلام دوست عزیزم. ممنون.
خاله کیانا
30 دی 91 13:31
سلام. میشه یه آدرس ایمیل بهم بدی؟ میخوام چندتا از عکس های آرتین رو واست بفرستم، گذاشتمشون داخل قاب عکس خوشگل شدن. این ایمیلمه: elena201017@yahoo.com. اگر دوست داری بهم ایمیل بده تا عکسارو بفرستم آرتین جونمم ببوسش.


سلام دوست گلم. ممنونم از محبت و لطفتون. چشم فرستادم واست.
مامان شايان
30 دی 91 15:41
سلام زودي خودتوو برسون به وبم كاري مهم پيش اومده


سلام. چشم.
مریم--------❤
30 دی 91 20:05
چه نی نی نازی داری گلم


مرسی عزیزم.
خاله کیانا
1 بهمن 91 23:28
سلام. میشه لطفا رمز عکس های تولد یک سالگی رو بهم بدی؟ به ایمیلم بفرست. ممنون گلم.


سلام عزیزم. واست فرستادم.