آرتینآرتین، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 19 روز سن داره

روزگار سپری شده آرتین

آرتین و حساسیت

1391/8/29 19:39
نویسنده : مامان آرتین
775 بازدید
اشتراک گذاری

آرتینم الان که دارم این مطلب رو مینویسم نمیتونم احساسم رو تشخیص بدم عزیزم ، ناراحت؟؟

عصبانی ؟؟ و یا خسته ؟؟سوال

حدود یک هفته هست که پاهات به شدت کهیر زده ناراحت و منم طبق سابقه حساسیتی که به پوشک

داشتی مجددا مارکهای مختلف رو امتحان کردم و نهایتا تمام طول روز باز میذاشتمگریه تا اینکه هیچ

تغییری توی این التهاب مشاهده نشد و با یکی از دوستام مشورت کردم و یک لوسیون تجویز کرد

و مرتبا به پاهات مالیدم و چند روزی وضعیت بهتر شد تا اینکه روز شنبه مجددا عود کرد با سطح

وسیعتریناراحت با مشورتی که از دوستم و خاله زری کردم تصمیم بر این شد با یک فوق تخصص

آسم و آلرژی مشورت کنیم و خانم دکتر هم نظرش بر حساسیت بود ولی حساسيت به چی ؟؟؟

هیچ کس جوابش رو نمیدونه کلافهو دکتر گفتش که تشخیصش وظیفه مادر هستگریه

و اما احتمالات دکتر پوشک ، جنس البسه ، پودر صابون ، شامپو و صابونت ، لبنیات ،

مرکبات ، کنسروجات و......

از اینکه برنامه غذاییت محدود شده ناراحتم آخه میوه های این فصل بجز مرکبات تنوع دیگه ای

ندارهناراحتموز و سیب رو هم که نمیخوری.

آرتینم کاش خودت میتونستی بهم تو تشخیص حساسیتت کمک کنی .  در حال حاضر باید

از تمام احتمالات دکتر پرهیز کنی نانازمناراحت

از همه دوستهای خوبمون ممنونم که تو این مدت مرتبا جویای احوال ما بودنقلب

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (28)

زهره مامان آریان
30 آبان 91 0:19
انشالله زودتر خوب بشی نازنینم.خیلی سخته واقعا.



ممنونم عزیزم.
زهره مامان آریان
30 آبان 91 0:19
13 ماهگیت هم مبارک


مرسی.
سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
30 آبان 91 8:53
الهی قربون اون شکلت برم من. عزیزم آخه به چی حساسیت داری؟ خاله جونم زود خوب شو. دوست دارم.


خدانکنه خاله جون. ممنون از حضورتون.
عمه سعیده
30 آبان 91 11:09
آخ نفسشو بخورم جیگرشو بخورم دوسش دارم


ممنونم عمه جون.
خاله نسیم
30 آبان 91 11:40
آخه چقدر سخت عزیزم کرم ماهی روهم امتحان کن کرم ارزون قیمت وخوبیه وتو تمام داردخانه هاهم پیدامیشه
برای آلرژی گردوهم بعضی هارو اذیت میکنه حتی اگه شما بخوری از شیرت هم منتقل میشه
ایشالا که این جیگر طلا زود خوب بشه


امتحان کردم گلم. ممنونم ز راهنماییت.
هدی
30 آبان 91 12:17
سلام وای چقدرپسرخوشگل ونازی شدی الهی زودترحساسیتت برطرف بشه ومامانی خوشحال بشه


مرسی هدی جون.بووووووس.
مامانی آوینا
30 آبان 91 14:51
آخی عزیزم ایشالله که زودتر خوب میشه غصه نخور
مامانی شاید به فلفل یا ادویه ی خاصی توی غذا حساسیت داشته باشه یا گرمی خورده باشه .دکتر آوینا میگه :گوجه فلفل،عسل،خربزه،کیوی،انواع سس ها،شکلات،بادمجان،....میتونه حساسیت زا باشه.به هر حال ایشالله زودتر خوب میشه
در ضمن آقا آرتین کوچولو شما خیلی خوشگل و بامزه ای


دقیقا همینطوره. دکتر خودش هم اینا رو ممنوع کرد. مرسی عزیزم که به ما سر زدین
زهره مامان آریان
1 آذر 91 0:20
بهتر شدی خوشکلم؟


یک کوچولو بهتره گلم.ممنون.
مامان بردیا
1 آذر 91 13:21
نبینم مریض باشی گلمخسته نباشی الهه جان برات آرزوی موفقیت دارم .امیدوارم پوست برگ گلش زود خوب شه


ممنونم عزیزم.لطف داری.
مامان رومینا
1 آذر 91 17:44
ایشالا زودی حساسیتش خوب شه.چه عکساش خوشگلنبخصوص آخری که من دیگه حتما باید قورتش بدم.چه جیگری شده.ماشالا


ممنونم عزیزم. لطف داری.
مامان ماهان نفسی
1 آذر 91 23:33
عزیزدلمی چی شده خاله جونی چرا کهیر زدی گلم شاید به گرمی حساسیت پیدا کرده به نظرم غذاهاشو عوض نکن مثل من که ماهان پی پیش پر خون شده بود دکتر انداخت گردن خودم که تشخیص بدم چی باعث میشه منم شروع کردم به نوشتن به غذاهایی که خودم میخوردم چون فقط شیر خودمو میدم وبه غذاها ومیوهایی که ماهان میخورد دقیقا همه چی رو با ساعت مثلا مینوشتم خودم ساعت 10 صبح چای با نان وپنیر ماهان 10:30 دقیقه شیر خودم +اب میوه وساعت 11 پی پی میکرد دقیقا همه چی با ساعت تا اینکه فهمیدم ماهان به خربزه حساسیت داره وباعث میشه پی پیش خوندار بشه شماهم هر چی خودت میخوری وهر چی پسرت میخوره بنویس و دقت کن که کهیرهاش چه جوری تحریک میشن خودت پی میبری
عزیزم سعی کن صدر با اب بمالی رو پاهاش هم جلوی خارش رو میگیره هم بهبود میده یا با اب ونشاسته بشور


سلام عزیزم. چه جالب ممنونم از تجربه ای که بهم دادی منم این روزها کارم شده سعی و خطا.
مامان پارساکوچولو
2 آذر 91 15:45
عزیزم پارسام همینطور بود احساست رو کاملا درک میکنم اما تا داروی ساختنی میزدم سریع خوب میشد الانم جاهای دیگه بدنش میزنه دکترش گفت اگزما مث آلرژی همیشه باهاشه فقط با دارو و مراعات دوری از مواد آلرژی زا مثل خاک و..میتونید تحت کنتل داشته باشیدش


ممنونم عزیزم.ولی من هنوز علتش رو پیدانکردم.....
مامان کیان
3 آذر 91 22:04
چی شدی آرتین جون؟؟؟تو هم مثل کیان من شدی خاله؟
مامانی، کیان حساسیت غذایی نداره خداروشکر ولی به لباس و این حرفا حساسیت داره!


آره خاله جون. منم هنوز علت رو پیدا نکردم. ایشالا مال آرتین هم همیجوری باشه.
نوشین
4 آذر 91 14:38
الهی بگردم انشاا... زود خوب میشه


ممنونم خاله جون که اومدی پیش آرتین. واسش کلی دعا کن. من و آرتین دوست داریم.بووووووووس


مامان غزل
6 آذر 91 13:24
سلام موش موشی بخدا اینقدر ناراحتیدم وقتی این پستتو خوندم آخه غزلی تو چهل روزگیش به مدت 3 هفته همینطوری شده بودفقط دیوانه وار دکتر میبردیم و پماد میخریدیم و پوشک عوض میکردیم و هر چیزی رو که هر کس تجویز میکرد استفاده میکردیم الان کاملا احساستو درک میکنم مامانی ایشا... زود زود زود زود خوب
میشه


سلام عزیزم. ممنونم از حضورت .کاش علتش رو پیدا میکردم.آرتین ی گنجه پوشک و پماد داره ........
مامان رومینا
6 آذر 91 15:29
خوب شدی عزیز خاله؟


یکمی بهترم خاله جون ولی علت نامشخصه.......
علي خوشتيپ
6 آذر 91 19:03
سلام خاله جون.عزاداريهاتون قبول.من توي مسابقه ني ني و محرم ژورنال دنياي نفيس شركت كردم.كدم 35 هست.ميشه به من راي بديد.به دونفر ميتونيد راي بديد.ممنونم


سلام عزیز دلم . چشم حتما.
مامان علي خوشتيپ
6 آذر 91 19:05
سلام مامان آرتين جون.نگران نباش...پسر من به خيلي مواد غذايي بيشتر از ايناييي كه نوشتين حساسيت داشت ولي رعايت كردم براش(آلرژي داره پسرم)الان حساسيتش به خيلي از اونا از بين رفته...فقط با پرهيز بهتر ميشه...اين يه تجربس


سلام عزیزم.ممنونم از تجربتون. خیلی آرومتر شدم.
پگاه مامان آرتین
7 آذر 91 16:18
سلام الهه جون.وای چی شده.آرتین منم کهیر توی گونه هاش وساق پاش زده بودکه دکترتشخیص دادبه شیرگاو حساسیت داره.وتمام ترکیبات باشیروگوشت گاوممنوع شدوشیرهایپوآلرژیک داد.الان خیلی بهتره. دکترش فوق تخصص گوارش اطفاله. خواستی شمارشو می دم.نگران نباش خوب می شه


سلام پگاه جون. ممنونم. میام و سوالهامو میپرسم .....
مامان بردیا
8 آذر 91 8:26
فرشته خوشکلم خوب شدی خاله جون؟


بله بهترم خاله عزیزم.
نسیم -مامان آرتین
8 آذر 91 10:21
مامانی نیستی چه خبرا پسملی ما حساسیتش بهتر شده


بله گلم بهتره.
یه پسر اخمو
8 آذر 91 11:38
سلام
خدا جون میبینی همه بچه دارن جز من
اول از همه تمومه پست هاتونو خوندم دم بابا و مامان آرتین گرم انشا الله خدا براتون حفظ اش کنه منم داداشم یه پسر داره عین ماه اونقد ازش خوشم می یاد که نگو و نپرس. اسمش محمدهادیه خیلی هم خوشکله همه با برادپیت اشتباهش میگیرن
و در پایان به وبلاگ منم سر بزنید و نظر فراموش نشه ولی من حالا حالا ها آپ نمیکنم بخاطر کنکورم
از طرف من آرتین جونو ببوسید بای


سلام دوست عزیز. خدا حفظش کنه. ممنون از حضورتون.
سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
8 آذر 91 12:19
چه خبر از آرتینم. دلم واستون تنگ شده. یه مطلب جدیدی، یه خبر جدیدی؟


چشم سعیده جون. حتما میایم.
مامان رومینا
9 آذر 91 10:25
آرتین گلی خاله بهتر شده حساسیتش؟


بهتره خاله مهربون.
مامان ریحان عسلی
9 آذر 91 12:05
سلام
آخی خیلی سخته سردرگمی که چی می تونه باعث حساسیتش بشه
اما معمولا ماست و شیر یا غذاهای ادویه دار باعث حساسیتش میشه ریحانه هم تا 1 سالگی به شیر و ماست آلرژی داشت ، یکمی دقت کن حتما متوجه حساسیتش میشی


سلام .ممنون از تجربتون.چشم.
پگاه مامان آرتین
9 آذر 91 12:07
سلام گلم.فعلا ازتمام ترکیباتی که پروتیین گاوی داره منع شده.گوشت گوسفند بهش می دم.فرنی باشیر هایپوآلرژی درست می کنم.
کارم سخت شده.ولی خیلی بهترشده
دکترفاطمه فرهمند 66941400-66921621
فوق تخصص گوارش کودکان
بلوارکشاورز تقاطع جمال زاده
سوالی بودبازم در خدمتم


خیلی خیلی ممنونم عزیزم.
مامان غزل
9 آذر 91 12:13
سلام عزیزم چطوری بهتر شدی قربونت برم


سلام گلم. یکمی بهترم خاله جونم.
مامان آرادخان
17 بهمن 91 11:54
سلام پسر من هم حساسیت داره و دکترش میگه آسم ضعیف داره و باید خیلی مراقبش باشم الان 45 روزه مدام مریضه اگه اطلاعی درباره آلرزی دارین خوشحال میشم بهم بگین به ماسربزنین و راهنمایی کنید پسرنازتون با گل پسر من هم سنه و وضعیت چکاپ یک سال و 15 ماه شبیه همه فقط پسر من در هر دوبار 700 گرم کمتر از پسر شماست و من همیشه غصه میخورم که لاغره


سلام گلم. چشم حتما بهتون سر میزنم.