آرتینآرتین، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 25 روز سن داره

روزگار سپری شده آرتین

هشتمین ماهگرد آرتین

1391/3/28 1:34
نویسنده : مامان آرتین
721 بازدید
اشتراک گذاری

 آرتینم:

" آنکه روزها را کوتاهتر ،شبها را طولانی تر، عشق را محکمتر ، خانه را شادتر، فراموشی گذشته

  و معنا یافتن آینده را برایم به ارمغان آورده تو هستی "

 پسرم :

  معنای دنیا و مفاهیم آن ، معنای زندگی و  ابهامات آن را اینگونه تفسیر میکنم :

 

                   " آرتین سهم من است از زندگی "

  شکلکهای جالب و متنوع آروین

 " آرتینم هشتمین ماهگردت مبارک "

 

شکلکهای جالب آروین

شکلکهای جالب آروین

شکلکهای جالب آروین

شکلکهای جالب آروین

شکلکهای جالب آروین

شکلکهای جالب آروین

چکاپ 8 ماهگیت :

وزن : 8700 گرم

قد : 68.5 سانتیمتر

دورسر : 45 سانتیمتر

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (26)

مامان پارسا جیگر
28 خرداد 91 3:05
مبارک باشه خاله جون انشاء الله که 120 ساله بشی چه دندونای نازی داری موش موشی قربونت برم من عسل خاله


ممنونم خاله جون.
خاله افسانه
28 خرداد 91 8:40
آرتین عزیزم هشت ماهگیت رو به تو و مامانی وبابایی تبریک میگم.من اصلا نمیتونم احساسمو نسبت بهت بیان کنم فقط میتونم بگم با دیدن عکسات کلی قربون صدقت میرم کاش بابای مامانی بود و میدید که وجود تو نمونه استجابت دعاهای خیرش برای مامانی هستش.....خدایا به خاطر بودن آرتین ازت ممنونیم


ممنونم خاله جون ازاینهمه محبت که به آرتین داری.کاش.......
خاله جون دلم خیلی براش تنگ شده مخصوصا برای لحن کلامش وقتی صدام میزد.
مامان غزل
28 خرداد 91 11:09
الهیییییییییییییی چقدر ناناز شدی با این دندونای خرگوشیت خوبی عزیزم دیگه داری بزرگ میشی فقط شدی کپی مامانی دوست دارم


سلام به دوستای همیشگی و پابرجای ما.غزل خانم ما خوبه؟ مشتاق دیدارتون هستم.دفعه قبلی که اومدیم برنامه داشتم بیام پیشتون ولی متاسفانه شما نبودین.
مامان الیناجونی
28 خرداد 91 11:50
اوخخخخخخ چه جیگر شده این آقا پسمل مامانش واسش اسپند دود کنید حتما هشت ماهگیت مبارک عزیزمممممم


مرسی خاله جون. لطف داری عزیزم. چشم حتما.
مامان غزل
28 خرداد 91 12:50
ای واااااااااااااااااااااای چه بد من سعادت نداشتم این گوگولی رو ببینم ایشاا..... سری بعد که اومدین منزل خودتونه بی صبرانه مشتاق دیدنتون هستم غزلی هم خیلی خوب نیست ی هفته که گلوش شدیدا عفونت کرده بود مدام دارو و گریه و بی خوابی و بی غذایی حالا هم دوباره سرش داغ همه میگن میخواد دندونای نیشش سر بزنه خدا بسازه به حالش بچم حسابی آب شده از طرف من آرتینی رو محکم بماچ


کم سعادتی از ما هست مامانی.دفعه آینده که اومدم حتما میام پیش دخملمون.آخی بمیرم برات غزلی. دارو دادن بهشون خیلی سخته.ولی خداروشکر که یک مامان باتجربه پیشتون هست.آرتین هم یک مدته که سرش داغه ولی خبری ازدندون نیست . از طرف من بوووووووووووووووووس





مامان کیان
28 خرداد 91 22:47
سلااااااااااام پسلی آرتین جون 8ماهگیت مبارک خیلی ناز شدیااااااااااااااااااا


سلام. ممنونم خاله جووووووووون.
mamani helena
29 خرداد 91 11:12
salam vay che pesmale khordani dari pishe ma ham biyayd


مرسی مامانی.لطف دارین
hoda
29 خرداد 91 19:09
آرتین جون 8 ماهگیت مبارک خوشگلم. چه ناز شدی ماشالله!!!
ایشالله همیشه سالم وسرزنده باشی


مرسی هدی جون. ایشالا توهم همیشه سالم باشی و لبت خندون.برات آرزوی موفقیت میکنم.
عمه سعیده
29 خرداد 91 22:04
به به چه پسر نازی داریم ما خوش به حالمون
آرتین گلی 8 ماهگیت مبارک عزیزم.ایشالا همیشه سالم و خوشحال ببینمت خیلی دوست دارم.
آرتینی مامان مریم و عمه نویده هم بهت تبریک میگن،مامان مریم میگه : آرتین گلم دوست دارم.


ممنونم عمه جون. لطف دارین.همتون رو دوست دارم.
پرنیا جون و مامانش
30 خرداد 91 10:40
ای قربون این عکسای قشنگت و خودت برم عزیز خاله ماشالله چه عسلی شدی


خدانکنه خاله جون. مرسی.
مامان سونیا
31 خرداد 91 8:03
عزیزم هشت ماهگیت مبارک چقدرم عکساش ناز و ملوس شده ماشاالله خدا حفظت کنه گل پسر


ممنونم مهربون.سونیای خوشگل ما رو ببوسین
مامان سارینا
31 خرداد 91 8:47
مبارک باشه عزیز دلمممممم انشالله 120 سالگیت خوشگل پسر . ماشالله حسابی بزرگ شدی گل پسری قند عسلی . عاشق چشمای خوشگلتم بوس بوس رو چشمای نازت . زنده باشی عزیز خاله . عکسها خیلی خیلی خوشگل شدن آخه گل پسرمون خوشگله دیگه


مرسی مهربونم. خیلی خیلی به آرتین لطف دارین.دوستتون داریم.
مامان رومینا
31 خرداد 91 22:57
عزیز خاله 8ماهگیت مبارک ایشالا که همیشه لبت خندون باشه.هزار تا بوس واسه آرتین


خاله جون مرسی. لطف کردین که اومدین.
مبین فرفری
3 تیر 91 22:11
عزیز خاله هشت ماهگیت مارک


مرسی خاله مهربون.
مبین فرفری
4 تیر 91 14:38
خاله جون خصوصی داری


مرسی گلم.
مریم- مامان امیرحسین
5 تیر 91 10:39
سلام
وای چه پسر نازی.. ماشاله... خدا حفظش کنه... انشاله سالهای سال شاد و خوشبخت و سلامت در کنار پدر و مادر گلش زندگی کنه
بووووووووووووووووووووووووووووووووس


ممنونم که به ما سرزدین. لطف داری گلم.
مامان سارینا
6 تیر 91 8:20
بوس بوس رو چشمای خوشگلت گل پسر ناز . زنده باشی عزیزم . خاله جوون ممنون که سراغمونو گرفتید . دوستتون داریم . آپ کردم و منتظرتون هستم


ممنون خاله مهربونم. سرزدم به دخمل نازمون.
سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
6 تیر 91 8:43
پسر نازنینم 8 ماهگیت مبارک انشالله تولد 80 سالگیت.


مرسی گلم
مامان سامیار
7 تیر 91 3:03
8 ماهگیت مبارک عزیز دلم . ماشالله چقد ناز شدی و البته خوردنی


ممنونم عزیزم.
مامان سارینا
7 تیر 91 7:50
سلام خاله مهربون . خیلی خیلی خوشحالمون میکنی . مامانی ما هم دلمون واسه آرتین کوچولو تنگیده ها هر روز سر میزنم هشتمین ماهگردشو میبینم ولی عاشق عکساشم مخصوصا عکس آخری که چشماشو گلوله ای کرده . از طرف من خیلی ببوسش . راستی دیگه از غذا خوردنش ننوشتید انشالله که خوب شده . البته بازم میگما روز به روز بهتر میشه ولی با این وجود هر از گاهی که میلشون به غذا نباشه کم میشه مثلا سارینا هفته گذشته کم خوراک شده بود ولی بعد که دوباره بخورن جبران میکنن . مهم سلامتیشونه خودشون غذا خوردن و یاد میگیرن . دوستتون داریم . هوارتا بوس رو صورت خوشگل گل پسر قند عسل


ممنونم خانمی.ADSL جند روزی قطع بود .بزودی آپ میکنم.
به لطف شما و راهنماییهاتون غذا خوردنش از روزهای اول بهتره و من هم با برنامه متنوعی بهش غذا میدم. مرسی از این همه لطف و توجهتون. بوووووووس.
مامان پارسا جیگر
7 تیر 91 13:12
مامانی کجایی دلمون برات تنگ شده چرا آپ نمی کنی


چشم نتمون قطع شده گلم.
مامان رومینا
8 تیر 91 0:56



ممنونم.
مامان رومینا
11 تیر 91 11:16
چرا آپ نمیکنی مامانش؟


چشم حتما.
فاطمه سادت
11 تیر 91 15:02
آرتين جون 8 ماهگيت مبارك



ممنونم عزیزم.
شایان مرد اهنی
12 تیر 91 1:01
پسر خوشگل مواظب خودت باش.به مامانت بگو واست یادش نره اسپند دود کنه.


مرسی مامان مهربون.لطف داری خانمم.
مامان سارینا
12 تیر 91 10:12
به به گل پسری خونه جدیدت مبارک باشه . خوشگل بود خوشگل تر شده . خاله جوون از ارتین عزیز واسمون بنویس دلمون خیلی خیلی تنگ شده


ممنونم عزیزم که مرتب میای پیش ما با یک بمب انرژی مثبت. چشم گلم.