آرتینآرتین، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 26 روز سن داره

روزگار سپری شده آرتین

روزمرگی آرتین

1391/3/20 22:39
نویسنده : مامان آرتین
991 بازدید
اشتراک گذاری

 شکلکهای جالب و متنوع آروین

 آرتینی بالاخره امروز طلسم شکست و اومدم برای آپ کردن . از همه دوستهای مهربونم متشکرم

که تو این مدت به فکر ما بودن و سر زدن.

116.gif

گل پسرم چند روزی هست که سرفه میکنی نگران ودو روز آخر هفته خیلی حاد شده بود تا اینکه

امروز عصر بردیمت دکتر و نتیجه این بود که سرفه و خس خس سینه مربوط به حساسیتهای

فصلی هستش و داروی اون قطره بینی هست و بخور آب سرد،که جنابعالی به محض اینکه

قطره رو میبینی برای فرار غلت میزنی و من هم که با زور و اجبار اصلا رابطه ندارمچشمکپس

فعلا باید شاهد این سرفه ها باشیمزبان

146.gif

عزیزم ، دو روزه که بهت یاد دادیم دست بزنی، اما تو با یک تکنیک جدید دست میزنی و اونم

اینه که مچ یک دست رو به ساعد اون یکی دستت میزنی خنده صحنه جالبیه و از دیدنش

خیلی لذت میبریمماچ

103.gif

آرتین خان علاقه زیادی به موبایل، کنترل، فلش مموری ، دسته کلید و قاشق های چوبی بلند

پیدا کردی طوریکه وقتی آشپزی میکنم خیلی باید مواظب ربوده شدن قاشقها باشم ( آخه

تو همیشه در بغل بسر میبری و ناظر کارهای من هستی )نیشخند

 

102.gif 

این روزها خیلی نمیشه ازت عکس گرفت آخه در  مقابل نور فلش دوربین چشاتو میبندیقلب

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (15)

مامانی آوینا
21 خرداد 91 1:04
سلام آرتین جون وبلاگ قشنگی داری.خودتم خیلی جیگری اگه دوست داری با من دوست شی حتما" به وبلاگم سر بزن


سلام .ممنونم. شما رو لینک کردیم.
خاله افسانه
21 خرداد 91 8:43
سلام آرتین گلی، گل بلبلیهزارماشاا... روز به روز خوشگل تر و خوشتیپ تر و شیطون ترمیشی.نفستو بخورم عاشقتم


سلام خاله جونی. مرسی .دوست دارم
فاطمه سادات
21 خرداد 91 14:57
ارتين جون ماشالله واسه خودت مردي شدي



ممنونم فاطمه جون. مشتاق دیدار.
مامان کیان
21 خرداد 91 17:08
ای خداااا چشمای گردشو برمبچمون اهل مطالعه هستند


مرسی خاله جون. بله توپاره کردن مجله و روزنامه استاده پسرم.
مامان سونیا
21 خرداد 91 17:18
وای وای وای چه عکهای نازی چه پسر خوشگلی


ممنون از شما.
مامان سارینا
22 خرداد 91 8:12
فدای این گل پسر خوشمزه . چطوری کوچولوی خاله ؟ دلمون واست تنگیده بوداااا . ماشالله هزار ماشالله مردی شدی واسه خودت عزیزم انشالله زنده باشی . خاله جوون سرفه های آرتین کوچولوی ما بهتر شده ؟ غذا خوردنش چطوره ؟ حسابی مواظب قند عسل ما باشیدا . بوس بوس واسه پسری خوشگل ما با این عکسای خوشگلش


خدانکنه خاله جون.ممنونم که اینهمه بفکر مایین. غذا خوردن و سرفه ها خداروشکر هردوتاش بهتر شده.
مامان پارساجونی
23 خرداد 91 23:18
سلااااااااااااااام.چطورین؟ما برگشتیم بهمون سر بزنین


سلام. بله سرزدم بهتون.
lمامان سانلی
25 خرداد 91 11:19



ممنون از شما.
mamani helena
25 خرداد 91 12:00
salam elahi man fadaye to besham bas on negah kardanet


خدانکنه خاله جون.
مامان سامیار
25 خرداد 91 19:31
مامانی غذا درست میکنی نینی بغل . نی نیمون خدایی نکرده نسوزه البته خودمم همین روزمه


چاره ای ندارم مامانی. گاها نی نی بغل چای هم درست میکنم.


مامان آترینا
26 خرداد 91 15:33
سلام بر گل پسرم مبارکت باشه خوشگلم


سلام ممنون.
زهره مامان آریان جون
27 خرداد 91 0:08
انشالله زودی خوب بشی خوشکلم.
خصوصی داری عزیزم


ممنون گلم.
مامان سحر
27 خرداد 91 3:02
سلام من از طریق وبلاگ سامیار جون با وبلاگتون اشنا شدم از این طریق که اسم گل پسرتون اقا ارتین اخه قراره اسم پسرم که چیزی از بدنیا اومدنش نمونده بذارم ارتین خوشحال میشم به وبلاگ ارتین ما هم سر بزنید ارتین جون می بوسمت


سلام دوست عزیزم. آشنایی با شما جزو افتخارات من هست. بهتون سرزدم و با کمال افتخار لینکتون کردم.
امیدوارم آرتین جون به سلامتی بدنیا بیاد.
مامان رومینا
27 خرداد 91 14:16
آخی نااااااازی نگاه چطوری نگاه میکنهچه ماه شده پسرمون.ماشالا


مرسی خاله جون. لطف دارین.
مامان پارسا جیگر
30 خرداد 91 21:37
ای جونم خوشگل خاله شیطون شدی عزیزم تو هم مثل پارسا از غلت زدن استفاده می کنی برای فرار از قطره هات قربونت برم من


آره مامانی انگار علایق و شیطنت همه نی نی ها مثل همه.