آرتینآرتین، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 24 روز سن داره

روزگار سپری شده آرتین

آرتین 255 روزه ما

1391/4/13 21:45
نویسنده : مامان آرتین
630 بازدید
اشتراک گذاری

آرتین عسلم سلاااااااااااااااااام

 امروز اومدم یک کمی از کارهای جدیدت ، علایق غذاییت و ......... برات بگم:

 

1- روز دوشنبه 12/4 / 91  ساعت 7 عصر  بردیمت آتلیه قلب اولش خوش اخلاق بودی  ولی آخراش

دیگه عصبانی شدی و تا آخر شب نق زدی سوال وقتی عکسهات  آماده شد برات میذارم.

niniweblog.com

2- به شکم خوابیدن رو  خیلی دوست نداری ولی وقتی غلت میزنی رو دستات بلند میشی و دور

میزنی ، یک کمی هم  تلاش میکنی واسه جلو رفتن ولی به عقب سینه خیز میری

niniweblog.com

3- بدون کمک ما کاملا میتونی بشینی و وقتی برای برداشتن اسباب بازیهات تلاش میکنی

دیگه میتونی خودت رو کنترل کنی

niniweblog.com

4- وقتی سوار ماشین میشی با دست و پا زدن و نگاه کردن به پخش ماشین فرمان سکوت

ما و گذاشتن موسیقی رو صادر میکنی

niniweblog.com

5 - به سی دی شماره یک بیبی انیشتن علاقه زیادی داری  و تو روز چند بار دستور میدی برات

بذارمش و تا آخر میبینی ولی نگرانم برا چشات مشکلی پیش بیادنگران و نمیتونم منحرفت کنم

 با هیچ چیز دیگه.

niniweblog.com

6 - پوره سبزیجات و حریره رو اصلا نمیخوری و از برنامه غذاییت حذف کردم .  سوپ وحلیم

 رو  از وقتی وارد 9 ماهگی شدی  باگندم و ذرت و انواع سبزیجات و انواع لوبیا میپزم . دو

 چیز رو هیچوقت رد نمیکنی : پنیر خامه ای و بیسکوییت مادرتعجب به همین دلیل هر روز

زرده رو با بیسکوییت مادر مخلوط میکنمچشمک چند روزه سیب و موز رو اصلا نمیپذیری و

فقط هندوانه  دلیل سرفه ها هم خرما کشف شد که فعلا حذف شده.

niniweblog.com

7 - برای بازی کردن فعلا جا کبریتی داخل آشپزخونه رو انتخاب کردی و قوطیهای

دراژه رو   اگر چه به خرس پو همچنان علاقه داری و هر چند ساعت یکبار تو

بغل میگیری و فشارش میدی.

poohlig.gif

niniweblog.com

8- از دوربین هم فرار میکنی نمیدونم چراااااااااااااااااااااااا ؟؟؟عکسهایی که برات میذارم اینو

نشون میده :

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (31)

مامان رومینا
16 تیر 91 12:51
وای خدا نگاه کن چطوری خودشو قایم کرده از دست مامان عکاسشلپای این شیرین دوست داشتنیو ببوس از طرف من


آره میبینی مامانی. مرسی گلم.
مامان پرهام
16 تیر 91 18:26
چه نازه


مرسی
بابای دوقلوها
17 تیر 91 7:28
سلام
چه گل پسمل نازی
خدا پشت و پناهش باشه

ممنون که به دوقلوها سر زدید
شما با افتخار لینک شدید


سلام ممنونم. ما هم با کمال میل لینکتون کردیم
مامان آترینا
18 تیر 91 23:05
اخی خاله جون قربونت برم


مرسی خاله جون.
مامان شراره
19 تیر 91 0:38
اي جانم.ببين ماشالله چقدر ناز شده ارتين گلم.
واي خودشو قايم كرده.
عزيز دلم چقدر شيريني تو


ممنونم عزیزم. عسل خانم رو ببوس.
مامان سارینا
19 تیر 91 10:53
فدای گل پسری خوشمزه و خوشگل خودمممممممممممممممممم . عاشق چشمای گردتم . دلم واست تنگ شده بود آرتین کوچولوی نازنین . آفرین کارات روز به روز جدیدتر میشه خوشگل پسر . انشالله زنده باشی . روی ماهتو میبوسم . غذا هم روز به روز بیشتر بخور و مامانی رو حسابی خوشحال کن .دوستت داریم قند عسل


خدا نکنه خاله جون. ممنون از این همه محبتتون. دوستون داریم و با نظراتتون شاد میشیم.بووووووووووس
نسترن(مامان نیروانا)
19 تیر 91 20:33
ای جونم ....چه عروسک نازی...مامان جون زودتر عکسای اتلیه این پسملی رو بذار برامون با افتخار لینکتون کردم


ممنونم که اومدین پیش ما. با کمال میل لینکتون کردم. چشم مهربونم.
نایسل
19 تیر 91 20:53
وای عزیزززززززززززززز دلم چقدر نازه چه خوشگگگلل خودشو قایم کرده عزیز دلمم


ممنونم عزیزم.
نایسل
19 تیر 91 20:53
عزیزممم با افتخار لینکت کردم الهی دوستای خوبی بشیم بوس


منم با کمال افتخار لینکتون کردم.
مهسا مامان مرسانا
19 تیر 91 22:39
جیگر تو خاله......

هزار افرین به آرتین شیطون


مرسی گلم.
مهسا مامان مرسانا
19 تیر 91 22:40
منتظر عکس های اتلیه هستیم هااااااااا


در اسرع وقت خاله مهربون.
مامان نادیا و نلیا
20 تیر 91 0:16
وای چه پسر با مزه ای
مرسی که پیش ما اومدی...
شما لینک شدین عزیزم


ممنون از حضورتون. شما هم با کمال میل لینک شدین.
زهره مامان آریان
20 تیر 91 9:50
نازی جیگر خاله


مرسی گلم
مامان رومینا
21 تیر 91 1:26



مرسی عزیزم
مونا مامان رادین
21 تیر 91 17:00
عزیز دلم
قربونت برم که از الان نمیذاری ازت عکس بندازند
مامانی نازنین روی ماه گل پسرمون رو ببوس



مرسی عزیز دلم که اومدین پیش ما.
نایسل
22 تیر 91 21:33
مرسی خوشملم


قربونت برم.
مامان رومینا
23 تیر 91 11:33
مرسی که به ما سر میزنی مامانی.ایم بوس ها واسه آرتین


خواهش میکنم گلم. رومینا جون رو ببوس.
زهره مامان آریان
24 تیر 91 2:12



ممنونم.
مامان آرمیتا
24 تیر 91 16:23
سلام فدای اون کارهای جدیدت ماشالله دیگه داری بزرگ میشی برای خودت آقایی میشی خیلی دوست دارم قربون اون چشمهای خوشگلت
منتظر عکسهای آتلیه هستیم
آپم گلی


سلام مرسی مامانی. در اسرع وقت میذارم.
مهسا مامان مرسانا
24 تیر 91 20:56



مرسی.
مامان پارساجونی
24 تیر 91 23:58
عجب وروجکی شده ها.....
بوسسسسسسسسسسسسس


ممنون که اومدین پیش ما.
مامان مهتاب
25 تیر 91 12:48
چه پسر نازی داری خاله

خدابرات نگهش داره راستی من لینکتون کردم اگه دوست داشتی منم لینک کن


ممنون از شما. با کمال میل لینکتون کردم.
مامان کیان
25 تیر 91 19:49
آرتیییییین خیلی عسلیاااااااا جیگر اون دندوناتو برم من


مرسی از لطفت خاله مهربون.
مامان سارینا
26 تیر 91 11:23
سلام خاله جوونم . ممنون از حضور گرم و پر محبتتون . همیشه منو سارینا رو شرمنده مهربونی خودتون میکنید . دوستتون داریم . آرتین کوچولوی چشم خوشگل منو خیلی ببوسید انشالله زنده باشه عزیز دل


سلام به مامان مهربون و سارگل خانم. دوستون داریم وبا حضورتون شاد میشیم.
نسترن(مامان نیروانا)
26 تیر 91 15:14



مرسی گلم.
مامان پارسا جیگر
26 تیر 91 18:59
چقدر خوشگل و ناز شدی خاله جون خیلی دوستت دارم عزیزم


مرسی عزیزم.نظر لطفتونه.
نایسل
26 تیر 91 21:23
مرسی گلممم
مامان ریحان عسلی
27 تیر 91 2:11
سلام
خدا آرتین جونو براتون حفظ کنه
مرسی که به ما سر زدید
شما به جمع دوستای خوبم پیوستید


سلام دوست عزیزم. ممنون که اومدین پیش ما.با کمال میل لینک شدید.
سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
27 تیر 91 13:14
قربون پسر خوشگل و ناز. تو هم که مثل آرتینِ من چشاتو موقع عکس گرفتن گرد میکنی.


ممنون سعیده جون. آره یجورایی به هم شبیه هستن.
سایه مامان آرتین
27 تیر 91 13:31
سلام خانومی اسم گل پسر منم آرتین چقدر خوشحالم با وب هم نام پسری خودم آشنا شدم و روی چون ماه آرتین رو دیدم جانم به چشمهای کنجکاو و نازش .....خدا در همه حال از بلا نگه دارد


سلام گلم. با افتخار لینک شدین و از آشنایی با شما و پسر نازتون خوشحالم.
مامان مهرزاد جان
6 شهریور 91 12:45
الهی چه نازه
اگه دوست داشتید سری هم به وب مهرزاد جان بزنید و براش یادگاری بنویسید خوشحال میشیم
این تپلی رو هم ببوسید


ممنونم لطف دارین. چشم حتما.