آرتینآرتین، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 24 روز سن داره

روزگار سپری شده آرتین

گذران زندگی آرتین

1390/11/23 16:21
نویسنده : مامان آرتین
953 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به آرتین گلی قلب

پسرم قبل از هر چیز بخاطر تاخیرم ازت عذر خواهی میکنم آخه میدونی گلم درگیر دوتا مراسم بودم.

یکسری اتفاقاتی تو این مدت واست افتاده که برات میگم :

1- یک قسمت از پاهات بطور ناگهانی تغییر رنگ داد و سریع پخش شد یک چیزی شبیه سوختگی (البته

ظاهرا اینطور به نظر میومد چون تو واکنش ناراحت کننده ای نداشتی ) که روز شنبه 15 بهمن بردیمت

پیش یک دکتر پوست که طبق تشخیص دکتر تو به مای بیبی حساسیت داده بودی و یک کرم ساختنی

تجویز کرد که واقعا موثر واقع شد و الان با پنبه ریز روزگار میگذرونیچشمک

                  

 

2- روز چهارشنبه به دعوت خاله نوشین و مامانش دسته جمعی رفتیم کافی شاپ و خاله نوشین

تو نگه داشتنت کلی بهم کمک کرد و از اونجایی که تو گل پسرم شرایط رو بخوبی درک میکنی  یک

ساعت پایانی رو کاملا خواب بودی آخه کافی شاپ بانوان بود و ورود جنابعالی ممنوع. عکست رو

واست میذارم :

                     

 

3- از وقتی اومدیم خونمون سرگرمی منحصر بفرد جنابعالی کمی تعدیل یافته به یک مجموعه

کتاب و یک مجموعه عروسکی که خاله افسانه واست خریده، آخه شرمنده پسرم از توان من

خارجه که روزانه 12 ساعت رو دستم به حالت ایستاده نگهت دارم تا تو دنیا رو کندوکاو کنی.

 

 

 

 

آرتینم تو این  مدت چند تا عکس ازت گرفتیم که برات میذارم:

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

خاله افسانه
23 بهمن 90 23:24
صد تا سلام به آرتین گلی نانازم.روز به روز نازتر و باهوش تر میشی بهترینم.زود برگرد قالمهبه همین زودی دلم برات تنگ شده
mamani helena
25 بهمن 90 14:00
salam mashala che pesmale nazi mer30 ke omadi pishemon bazam biya manam linket mikonam doste khobam



hatman doseton daram.
مامان یاسمین زهرا
25 بهمن 90 15:34
هزارماشاا... به این گل پسر ناز


ممنون که اومدین پیش آرتین


مامان آرتین (شازده کوچولو)
25 بهمن 90 16:41
سلام
خدا آرتینتون رو براتون حفظ کنه
خوشحال میشم باهم تبادل لینک داشته باشیم.


سلام ممنون که به ما سر زدین.حتما.منم لینکتون میکنم


nooshin
25 بهمن 90 22:29
سلام به آرتین عزیزم
خاله از نظرمن تو یه پسر مهربون و متشخصی و بکرات این خصایص رااز خود بروز میدی نمونش همین کافی شاپ، زمانی که اونجا بودیم تو آروم و راحت تو بغل مامان مهربونت خوابیدی و اجازه دادی تا مامانتم از meeting لذت ببره
امیدوارم خاله همیشه در پناه خدا باشی دوست دارم


سلام خاله جونم ،ممنونم از این همه لطف و محبتت وعکسی که واسم فرستادی. دوست دارم، بازم بیا پیشم.


مامان پرنیا جون
26 بهمن 90 8:03
چرا عزیزم خدا رو شکر که پاهات خوب شد

ماشالله به این گل پسرمون چه قدر ملوس شده توی این مدت غیبت


ممنونم مامان پرنیا جون،شما همیشه به من لطف دارین
مامان فهیمه
26 بهمن 90 10:55
سلام پسمل خوشگل ببین اومدم بهت سر بزنم واسه اینکه بدقولی نکرده باشم ولی وقتی وبلاگتو باز کردم و عکسهای خوشگلتو دیدم از اینکه این 3ماه و چند روز دوستی باشما رو از دست دادم افسوس خوردم امیدوارم شما و محمدحسین دوستهای خوبی واسه هم باشید به امید روزی که خودتون توی وبلاگهاتون چیز بنویسید


سلام واقعا از لطفتون ممنونم ایشالا از این به بعد دوستای خوبی واسه هم میشیم.دوستون دارم.پسملی رو ببوسین
مامان عرشیا
27 بهمن 90 10:51
ممنون که به پسرم سر زدی .آرتین جون و ببوس


حتما،بازم بیاین پیش ما
آرتین خان
28 بهمن 90 17:15
از آشنایی با شما و آرتین عزیزم خوشحالم عکس های نازنازی یکی از یکی خوشگل تر بود خداحفظش کنه
ولنتاینتون هم مبارک


ممنونم از لطفتون. بازم بیاین پیشمون
مامان رومینا
28 بهمن 90 18:20
آخییییییی نازی حساسیت داشته.خوشحالم بهتره.منم از این کتابا واسه رومینا گرفتمچه عروسکای نازززززززززززززززززی


خیلی خوشحال شدم که اومدین پیش ما. بازم بیاین دخملی رو ببوسین
مامان الینا
13 اسفند 90 11:54



ممنون از شما