آرتینآرتین، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 27 روز سن داره

روزگار سپری شده آرتین

چهارمین ماهگرد آرتین

1390/11/28 19:34
نویسنده : مامان آرتین
669 بازدید
اشتراک گذاری

          چهار ماهگیت مبارک آرتین نازم   

                                                                  

آرتین جونی عکسایی رو که ازت گرفتیم واست میذارم. تو عکسهات واضحه که چند لحظه میتونی

بین دستای کپلت و اسباب بازیات ارتباط برقرار کنیهورا

 

 

 

البته آرتینم تو در حال حاضر دستات رو به هر چیزی ترجیح میدی و منم عاشق دستاتم.

                                  

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (15)

مامان رومینا
28 بهمن 90 18:21
4ماهگیت مبالک عژیژم.
منم شما رو لینک کردم


ممنونم خیلی لطف کردین
مامان کیان
28 بهمن 90 19:08
سلام .ممنون که به ما سر زدید ماشاالله چه پسر نمکیی دارینمنم خوشحال میشم خاطرات آرتین جون رو بخونم چون 2ماه از پسر من بزرگتره و از تجربیات شما استفاده میکنم


لطف دارین لینکتون کردم بازم بیاین پیش ما.


خاله مهسا
28 بهمن 90 20:06
واای خدای من چه پسمل خوشگلی دارید مرسی که پیش ما اومدید با کمال افتخار لینکتون میکنیم


ممنونم لطف دارین منم لینکتون میکنم
نبات کوچولو
28 بهمن 90 22:40
*داستان های تصویری *قصه های زیبای کودکانه *شعر هایی با تصاویری زیبا *کلیپ های خنده دار و نماهنگ های کودکانه *آخرین اخبار در مورد ماهنامه تخصصی نبات کوچولو *مجموعه داستان های بازی معروف AngryBirds به صورت مصور --- این ها و کلی عنوان دیگه در یک وبلاگ، باورتون نمیشه!!! --- > به نبات کوچولو سر بزنید < منتظر رابطه ای گرم و صمیمی با شما هستیم راستی وقتی اومدین آدرس وبتون رو هم بگید تا لینک بشید – ما روزانه حدود 250 تا بازدید داریم نباتی
مامان ارمیا
29 بهمن 90 8:22
سلام.ممنون که لینکمون کردی. من هم با افتخار لینکتون کردم. راستی واقعا باور کردی که ارمیا دختره؟ بابا پسملیه واسه خودش.


ممنون که اومدین.مزاح کردم.واقعا پسمل نازی دارین
مامان سارینا
29 بهمن 90 8:41
سلام خاله جونم . ماشالله کوچولوی نازی دارید . آرتین کوچولو 4 ماهگیت مبارک . انشالله 120 ساله بشی خاله . با افتخار شما رو لینک کردم خاله


ممنونم خاله جون.منم لینکتون میکنم
مريم مامان برسامي
29 بهمن 90 9:04
سلام آرتين جون خوبي؟
4 ماهگيت هم مبارك خاله
ايشالله 10000 ساله شي
منم خوشحال ميشم شمارو لينك ميكنم


سلام خاله جون لطف کردین اومدین. لینکتون میکنم
مامان شراره
29 بهمن 90 12:39
سلام.ممنونم که به وبلاگ ما اومدین.
وایییییی چه نی نی نازو خوشگلیه ماشالله.خدا حفظش کنه
عزیزم من لینکتون کردم.وبازم میام پیشتون


مرسی خاله جون چشاتون ناز میبینه.لینکتون میکنم وخوشحال میشم بیاین
مامي نسيم ( مامان ملودي )
1 اسفند 90 8:14
ماشا الله خيلي نازه پسرتون . خدا نگهش داره . دقيقاً 6 ماه و 1 روز از ملودي من اوچولو تره . ببوسش


لطف دارین خدا ملودی جون رو حفظ کنه.بازم بیاین پیش ما
مامان آروین
6 اسفند 90 19:10
سلام عزیزم
خاله فدات بشه خیلی نازی آرتین جون ایشالا زیر سایه بابا و مامان مهربونت 120 ساله بشی


سلام خاله جون
ممنون لطف دارید. آروین جون رو ببوسین.


مامان رومینا
11 اسفند 90 23:51
آره دیگه اول باید کلی دستاشو نگاه کنه بعدها تو دهنش میکنه و کلی کار دیگه مثل رومینا


واقعا همینطوره
مامان الینا
13 اسفند 90 11:53
4 ماهگیت مبارک انشاالله 120 ساله بشی



ممنونم که به ما سر زدین
مريم مامان برسامي
23 اسفند 90 12:00
سلام خاله عيدت پيشاپيش مبارك كنار مامان و بابا سرحال و سلامت باشي 1000 سال من و برسامي ميبوسيمت


سلام خاله جون لطف کردین عید شما هم مبارک
سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
23 اسفند 90 14:18
خاله جونم 4 ماهگیت مبارک. ببخشید دیر شد
عکساتم خیلی جیگرن


ممنونم خاله جون
مبین فرفری
27 اردیبهشت 91 1:21
مامانی رنگ سفید به پسرمون خیلی میاد


مرسی لطف دارین.