آرتینآرتین، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 19 روز سن داره

روزگار سپری شده آرتین

هشتمین مروارید آرتین و.....

1391/7/17 0:17
نویسنده : مامان آرتین
736 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم :

در آستانه ورود به یکسالگیت هشتمین مرواریدت (چهارمین مروارید فک پایین ) روییدتشویق

مبارک باشه خوشگلمniniweblog.com

البته ناگفته نماند که واقعا اذیت شدی و هر چیزی رو که دستت بهش میرسه بطرف

آرواره هات میبری و اجسام کروی که توی دهنت جا نمیشه عصبانیت میکنهنیشخند

niniweblog.com

 چند روزی میشه برات کتاب میخونم و کتاب "بارون " رو از همه بیشتر دوست داری

ولی باید جوری بخونم که دستت به کتاب نرسه وگرنه نه تنها پاره میشه بلکه

خورده کاغذاش جویده هم میشهزبان

niniweblog.com

چند روز پیش تصمیم گرفتیم برات لباس پاییزه بخریم، از سال قبل یه کلاه مونده

بود که بدلیل بزرگی استفاده نشد، دیروز امتحانش کردم و اینم نتیجش :

قربون گل پسرم برم آخه واسه خودت آقایی شدیماچ

وقت خرید اونقدر بیقراری کردی که آقای مغازه دار با یک آبنبات چوبی به دادمون رسیدچشمک

niniweblog.com

"تولد روانی" در گل پسر مامان اتفاق افتاده و تمایل داره خودش غذا بخوره و البته

نتیجه کار جالبه :

niniweblog.com

آرتینم چیزی به تولدت نمونده قلب وقتی بدنیا اومده بودی برای یک ساله شدنت روز شماری

میکردم و الان باورم نمیشه که تولدت نزدیکه و باید دست بکار شملبخند

پسرم خدارو شاکرم که بمن توان داد تا علیرغم مسایلی که توی این یک سال داشتم به

بهترین نحو از تو بهترینم مراقبت کنم و همونجور که خودم تمایل داشتم  کنارت باشم.

خدارو شاکرم که تو رو به من هدیه داده، با بودن تو من بهش نزدیکتر شدم و با دیدن

سلامتی و شادابی روزانه تو از خدای خودم سپاسگذاری میکنمقلب

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

نسیم-مامان آرتین
17 مهر 91 10:58
ای جونم چه کلاهه نازی داری
من قربون اون چشای متعجب بشم که اینهمه نازن

راستی قشنگ خاله روزت مبارک


ممنون از اینهمه لطفتون.
مامانی نریمان
17 مهر 91 12:40
ای جانممممممممم دندوناشووووو
تولدت مبارک آرتین جون


ممنون.
سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
17 مهر 91 14:23
عزیز دلم روزت مبارک
هشتمین مرواریدت هم مبارک


مرسی خاله جونم.
مامان الیناجونی
17 مهر 91 19:57
کاش هرگز زنگ تفریحی نبود
جمع بودن بود و تفریقی نبود
کاش می‌شد باز کوچک می‌شدیم
لا اقل یک روز کودک می‌شدیم
روزت مبارک آرتین جووونم


ممنونم خاله عزیزم.
مامان بردیا
18 مهر 91 10:30
عزززززیزم با این غذا خوردنش...خدا حفظش کنه


ممنون.
مامان پارسا جیگر
19 مهر 91 0:41
ای جانم تو چه بزرگ و جیگر شدی خوشگله خاله ماشاءالله دلم برات تنگ شده بود یه عالمه بوس برای آرتین خوشگلم


ممنونم خاله جون. لطف دارین.
مامان کیان
19 مهر 91 2:07
عزیز خاله منم با دیدن بزرگ شدنت ذوق میکنم و لذت میبرم دیگه چه برسه به مامانت انشاالله همیشه لبت خندون باشه


ممنونم خاله جون. واقعا لذتبخشه.
نایسل
19 مهر 91 21:07
اوخیییی خو ش عکس راستیییییییییییییییی مرسی گلم لطف داری


ممنونم عزیزم.
مامان کیان
21 مهر 91 16:30
الهی بگردم عزیز خاله چرا مریض شدی؟ آخه علتش چی بوده؟ انشاالله که بلا دور باشه آرتینم


خدانکنه خاله جون. بدون علت. انگار یک ویروس شایع
هست بین بچه ها.ممنونم.
پگاه مامان آرتين
22 مهر 91 9:47
سلام عشق كتاب خوبي.آفرين .مامانش من تمام آرتينا روچون هم اسم پسرمن لينك مي كنم.ماشالا بش.


ممنون از حضورتون ما هم با کمال میل شما رو لینک میکنیم.
مامان ارمیا و کسری
22 مهر 91 11:58



ممنوم.
مامان ریحان عسلی
25 مهر 91 11:44
سلام
باز نتونستم تو پست بالایی برات کامنت بذارم
الهی ایشالا که زودی خوب بشی مروارید 8 هم مبارک


آخی. نمیدونم چرا واسه شما همچین مشکلی هست. ممنونم که اومدین.
مهناز
28 مهر 91 13:49
خاله جون
تولدت مبارک


ممنون.