آرتینآرتین، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 24 روز سن داره

روزگار سپری شده آرتین

اولین شیطنت آرتین

1391/2/6 14:43
نویسنده : مامان آرتین
738 بازدید
اشتراک گذاری

گل پسری :

تو هفته گذشته برات فرنی آرد برنج و حریره بادام و لعاب برنج و شیره بادام رو امتحان کردم ولی

به هیچ کدومش علاقه ای نشون ندادینگرانانگار از قاشق خوشت نمیاد و دهنت رو محکم میبندی

 فقط عاشق شیشه هستیسوال

                             baby19.gif

دیروز صبح برای اولین دفعه سوپ درست کردم اولین قاشق رو که بهت دادم عزیز مامان اصلا

دوست نداشتی و حالت تهوع گرفتی و............

                 baby16.gif

عصر که شد خواستم بازم سوپ رو امتحان کنم ، ظرف سوپ رو گذاشتم روی سینی صندلیت

رفتم  آب بیارم ، وقتی برگشتم اثری از سوپ توی ظرف نبودنیشخند این اولین شیطنت جنابعالی

بود. اینم عکسش :

                  

شکلکهای جالب و متنوع آروین

آرتین جون توی هفته های اخیر اقوام و دوستان که بهمون سر زدن برات هدیه آوردن:

دایی محسن (دایی بابایی)، عمو پیمان (دوست بابایی)، خاله نوشین(زن دایی)

خاله مرضیه (دختر خاله مامانی)، عمه سعیده ، خاله افسانه و خاله زری (خاله مامانی )

دست همگی درد نکنه .37.gif

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

مامان سارینا
7 اردیبهشت 91 8:52
سلام عزیزم . همچنان به تلاشت ادامه بده . همه بچه ها همینطوری هستند اینو مطمئن باش آخه چون تا الان شیر خوردن به هیچ غذایی تمایل نشون نمیدن ولی با اینکه شاید نخوره شما واسش درست کن همینکه یه قاشق کوچولو بخوره یا اینکه مزشو امتحان کنه خودش خوبه . باید متوجه بشه که ساعاتی در روز به غیر از شیشه باید با قاشق غذا بخوره . سارینا هم همینطوری بود بعد راه افتاد . مطمئنم آرتین کوچولوی ما هم زود عادت میکنه به غذا خوردن . راستی خیلی از شیطونیش خوشم اومد حسابی نشون داده که نمیخوادش از طرف من خیلی خیلی ببوسش مواظبش باش کم کم هم بهش بده خاله گلی


سلام عزیزم ممنونم از راهنماییتون واقعا نگران این مساله هستم امیدوارم پسر من هم مثل سارینای عزیزعادت کنه.سارینا رو ببوسین.
مامان غزل
7 اردیبهشت 91 13:42
سلام آرتینی خوبی عجب پسر بلایی شدی مامان آرتین اصلا نگران نباش همچنان به تلاشت ادامه بده میگم شاید نشسته دوست نداره غذا بخوره آخه غزلی که کلا باید روی زمین بخوابونمش و غذا بهش بدم اگه نشسته بهش غذا بدم همرو بیرون میریزه ولی اگه در حالت دراز کش روی زمین بذارمش غذاشو کامل میخوره حالا اینجوریشم امتحان کن در ضمن بذار گرسنه بشه و بهش بده دوسش دارم بووووووووووس


سلام به مامان غزل خوشحالم که اومدی.چه خوب خوش بحالتون. آرتین به هیچ وجه حاضر نیست روی زمین دراز بکشه فقط و فقط بغل. تنها جایی که میشه 5 دقیقه به حالت خوابیده نگهش داشت تشک بازیشه.که الان به توصیه شما همینکارو کردم برای قاشق اول دهنش روباز کرد دیگه محکم بست نمیدونم باهاش چکار کنم ولی به توصیه شما تلاش میکنم.غزلی روببوس .بازم به ما سر بزن
مامان شایان
7 اردیبهشت 91 18:46
سلام عزیزم. شایان هم حریره بادوم و فرنی دوست نداره فکر کنم چون یک ذره شیرینه. منم مثل مامان غزل به شایان درازکش با یک بالشت کوچولو زیر سرش غذا میدم. من تو سوپ شایان چاشنی فقط یک کوچولو نمک میزنم چیز دیگه نه.اما با قاشق اصرار داشته باش حتی اگه بدی دست خودش.


سلام دوست عزیزم.آرتین هنوز به هیچ غذایی علاقه نشون نداده. از این به بعد سعی میکنم به همین مدل غذا رو بهش بدم. ممنون از راهنماییتون.
خاله مهسا(رادین عسلی)
8 اردیبهشت 91 0:39
سلام خداکنه آرتین زودتر به غذا خوردن عادت کنه که شما هم کمتر اذیت بشید


سلام دوست عزیزم. امیدوارم همینطور بشه
مامان کیان
8 اردیبهشت 91 19:23
سلام مامانی.اگه آرتین جون قاشق رو دوست نداره فرنی یا حریره ی بادام رو براش تو شیشه بریزین و بهش بدید


سلام دوست عزیزم چشم.
سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
11 اردیبهشت 91 21:53
عزیزم آرتین من هم 2 هفته ی اول دهنش رو محکم می بست و به زور غذا خورد. ولی خدارو شکر الان خوب غذا میخوره. بعد هم اینهمه غذا تو این مدت کم. هر هفته باید یک غذا رو مداوم به کودک داد و هفته بعد غذای دیگه.
ببخشید قصد دخالت نیست، فقط تبادل تجربیاته


سلام دوست عزیزم. از تجربیات همه دوستای گلم برای بهبود مشکل آرتین استفاده میکنم و خوشحال میشم که به ما سر میزنین.غذاهایی که تو هفته اول دادم محتویات همشون تقریبا یکی هست. آرد برنج،شکر و بادام. هفته دوم سوپ اضافه کردم. بازم به ما سر بزنین و ممنونم از راهنماییتون. آرتین گلی رو ببوسین.





مهسا مامان مرسانا
12 اردیبهشت 91 22:59



ممنون عزیزم
زهره مامان آریان جون
12 اردیبهشت 91 23:18
ای شیطون بلا.
مامانی محکم ببوسش


چشم حتما.ممنون که اومدین
مامان سارینا
13 اردیبهشت 91 9:03
سلام خاله جوون . چه خبر از آرتین کوچولو ؟ غذا خوردنش بهتر شده ؟ دیگه نیامدید واسمون بنویسید . منتظرتونیم . از طرف من خیلی ببوسش


سلام خاله جون. ممنونم که جویای احوال ما هستین. آرتین یک کوچولو سرماخورده وقت نکردم آپ کنم. در اسرع وقت میام. غذا خوردنش هم فرقی نکرده متاسفانه. دخمل ما رو ببوسین.
مامان بهراد جون
13 اردیبهشت 91 9:25
سلام من مامان بهراد جون هستم
وبلاگ جالب و زیبایی دارید
من و همسرم همیشه به وبلاگ شما سر می زنیم و واقعا لذت می بریم
شما هم به وبلاگ پسر کوچولو ما سر بزنید و نظر بدید خوشحال میشیم
انشا الله که بتونیم در آینده دوستای خوبی برای هم باشیم




سلام دوست عزیزم ممنونم .لطف دارین.با کمال میل لینکتون کردم. بهتون سر زدم و نظر گذاشتم. بازم بیاین پیش ما.
مامان رومینا
13 اردیبهشت 91 23:02
خب دوست نداره آرتین جون دیده این بهترین راهه واسه خلاص شدن از دست سوپ


بله واقعا همینطوره.
مامانی یسنا
17 آبان 92 8:29



مرسی.