آرتینآرتین، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 26 روز سن داره

روزگار سپری شده آرتین

اولین غذای آرتین

1391/1/29 20:12
نویسنده : مامان آرتین
781 بازدید
اشتراک گذاری

نانازم :

امروز اولین غذای کمکی رو واست شروع کردم .

                                       119.gif

از اونجایی که دیروز واکسن زدی و دیشب بخاطر پادردی که داشتی اصلا نخوابیدی زیاد تمایلی

به خوردن نشون ندادی قشنگترین و بهترین شکلکها

 شکلکهای جالب آروین

 

 

شکلکهای جالب آروین

آرتین جون خیلی هیجانزده و متعجب شدی که کجا نشستی و قراره چه اتفاقی بیفتهتعجب

وقتی اولین قاشق رو بهت دادم باهاش بازی کردی و ریختیش بیرونخنده

امیدوارم از روزهای بعدی علاقه بیشتری نشون بدیچشمک

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

مامان شایان
29 فروردین 91 19:28
تبریک میگم گل پسر.به وبلاگ ما هم سر بزن. خوشحال میشیم.منتظریم.نظر یادت نره.




ممنونم خاله جون. دوست عزیز آدرس وبتون رو اشتباه گذاشتین هرچی تلاش کردم نتونستم بیام پیشتون

مامان رومینا
29 فروردین 91 22:30
نوش جونت خاله جون.حتما آرتین جون دفعه بعد همه شو میخوره


مرسی خاله جون. امیدوارم.
مامان غزلی
31 فروردین 91 8:46
سلام آرتین نانازی خوبی عزیزم الهی... واکسن شش ماهگی خیلی دردناکه غزلی من تا 4 روز تب داشت و اصلا پاهاشو تکون نمیداد مامان آرتینی اصلا نگران غذا خوردنش نباش آخه زمان میبره تا به این شرایط عادت کنه فقط صبر و پشتکار لازمه کم کم به شرایط عادت میکنه و انشا... که حسابی میخوره و تپل و مپل میمونه دوست دارم بووووووووووووس


سلام به غزلی ناز و مامانش. بمیرم برات غزلی خیلی دلم میخواد ببینمت.آرتین هنوز هم غذاشو نمیخوره امیدوارم علاقه مند بشه.آرتین خان تب که نمیکنه بماند علیرغم پادرد شدیدش کلی هم فعالیت میکنه.مامانی ازت ممنونم که به ما سرمیزنی وبا نظراتت همیشه ما رو دلگرم میکنی آخه دو ماه زودتر مادر شدی و من هم خیلی تنها و بی تجربه ام.دوستون دارم . بازم به ما سر بزنین.


مامان فهیمه
31 فروردین 91 16:27
عزیزم نوش جونت چقدر ذوق کردی واسه یه قاشق غذا
من مامان محمد حسینم ممنون که به ما سر زده بودی خیلی مواظب خودتو لپات باش بوست می کنم آرتین جونم


سلام ممنونم خاله جون. امیدوارم حال پسرتون روز به روز بهتر شه و هرچه زودتر سلامتیشو بدست بیاره
زهره مامان آریان جون
31 فروردین 91 23:16
نوش جونت.وای خدا لب و لوچه شو ببین چه کار کرده این گل پسر


ممنونم خاله جونم.
صوفیا
2 اردیبهشت 91 0:32
نوش جان گلم ......


ممنون از شما.
مامان سارینا
2 اردیبهشت 91 9:48
آرتین کوچولو مبارک باشه خاله . غذای جدید امتحان کردی . مامانی اشکالی نداره همه بچه ها اولش همینطوری هستند یه کم صبر و تحمل لازمه روز به روز واسه غذا خوردن تمایل بیشتری دارن . انشالله که زنده باشی کوچولوی خومزه . آرتین ناز رو از طرف من ببوسید


سلام ممنونم خاله جون. سارینای عزیز رو ببوسین. امیدوارم همینطور باشه.
مهسا مامان مرسانا
3 اردیبهشت 91 16:46
نوش جونت خاله:*


مرسی خاله جون.
مامان پارساجون
3 اردیبهشت 91 17:47
سلام عزیزم.نوش جونت


سلام خاله جون .ممنونم.
مامان کیان
3 اردیبهشت 91 18:16
نوش جونت خاله گوشت بشه به تنت الاهییی.مثل این پیر زن ها گفتمااا


ممنونم خاله جون
مامان ارمیا
4 اردیبهشت 91 8:12
ای جیگرتو. پس غذا خور شدی؟ مبارکه.
مامان گل خصوصی داری.


ممنونم خاله جون.
مامان شراره
5 اردیبهشت 91 13:07
نوش جونت باشه اون غذایی که میخوری عزیزم.
ولی توروخدا ارتین جون پسرخوبی باش وهمیشه خوب غذا بخور ومامانو اذیت نکن.


ممنونم خاله جون. امیدوارم همینطور بشه تا الان که اصلا تمایلی نشون نداده.
مامان پارسا جیگر
11 اردیبهشت 91 18:00
نوش جونت آقا آرتین خوشگل و خوشتیپ


ممنون از شما
سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
11 اردیبهشت 91 21:55
ای جونم. نوش جونت پسر گلم. تو هم مثل آرتین من آقای متعجبی که


ممنونم خاله جون.