آرتینآرتین، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 25 روز سن داره

روزگار سپری شده آرتین

ششمین ماهگرد آرتین

1391/1/28 12:24
نویسنده : مامان آرتین
698 بازدید
اشتراک گذاری

4716.gifنیم سالگیت مبارک4716.gif

 

نفسم امروز شش ماهه شدیماچمبارک باشه پسرم.

آرتین جون امروز من و تو و بابایی یک جشن کوچک سه نفره گرفتیم و تو هم خیلی شاد و خوشحال بودی

                                                16.gif

 

کادو شش ماهگیت یک کتاب عکس هست از بدو تولد تا پایان شش ماهگیت. وقتی برامون فرستادنش

عکسشو واست میذارم15.gif

 

25.gif

  آرتین جون تو این مدت که واست ننوشتم اتفاق خاصی نیفتاده جز اینکه خیلی 

بدخواب شدی و مادامی که بیدار هستی تمایل داری بغل من باشی .گاها برای

نگه داشتنت از آغوش و کالسکه استفاده میکنم که به آغوش علاقه ای نداری.

توی محیطهای نا آشنا دچار اضطراب و ناامنی میشی و این مساله بقدری حاد

شده که دیشب که خونه عمو پیمان اینا (دوست بابایی ) مهمون بودیم اجازه

ندادی کسی از مهمونی لذت ببره و ما هم خیلی زود اونجا رو ترک کردیم و

از اونجایی که دوران شیرخوارگی دوران به امنیت رسیدن هستش ، بنده علیرغم

تمام خستگی که احساس میکنم تسلیم تو هستم و عاشقانه خدمت میکنم. 

                     شکلکهای جالب و متنوع آروین

چکاپ ٦ ماهگیت :

وزن : ٨ کیلوگرم

قد : ٦٥.٥سانتیمتر

دور سر: ٤٤ سانتیمتر

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

خاله افسانه
28 فروردین 91 12:50
سلام جیگرتو خام خام بخورم نفسم
ماشاا... مرد شدی نازنینم. شش ماهگیت مبارک.عزیزم مامانت بهترین مامان دنیاست.از جون ودل واست مایه میزاره.ایشاا... که بزرگتر شدی بتونی یه ذره از زحماتی که واست کشیده جبران کنی.


سلام ممنونم خاله جون. لطف داری
مريم مامان برسام
28 فروردین 91 13:15
6 ماهگيت مبارك آرتين كوچولو 120 ساله شي خاله


ممنون از شما. برسامی رو ببوسین
عمه سعیده
28 فروردین 91 13:20
وووووووواااااااااااااااااااااااااای ی ی ی
این آقا کیه؟
این آقا آرتین کوچولوی ماست؟
هزار ماشالا عمه جون،روز به روز داری بزرگتر میشی،نیم سالگیت مبارک عزیزم خیلی دوست دارم.


ممنونم عمه جون.لطف کردی که به ما سر زدی. منم خیلی دوست دارم
مامان پارسا جیگر
28 فروردین 91 15:33
سلام آرتین خوشگل و خوش تیپ ماشاء الله قربونت برم خاله جون 6 ماهگیتم مبارک باشه انشاء الله 120 ساله بشی.


ممنونم خاله جون.بازم به ماسر بزنین
صوفیا
28 فروردین 91 17:15
6 ماهگیت مبارک گل خاله .ایشالللللله جشن صد سالگی


ممنونم خاله جون که به ما سر میزنین
زهره مامان آریان جون
28 فروردین 91 23:56
بابا خوش تیپ 6 ماهگیت مبارک


ممنون خاله جون