آرتینآرتین، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 25 روز سن داره

روزگار سپری شده آرتین

اولین غلت آرتین و اتفاقات جدید

1391/1/1 18:45
نویسنده : مامان آرتین
2,537 بازدید
اشتراک گذاری

تپل مامان :

امروز سه شنبه یکم فروردین 1391 ساعت 12 ظهر برای اولین بار غلت زدی . مبارک باشهتشویق

1179706537_www-animaatjes-nl.gif

همزمان با ورودت به 6 ماهگی قطره آهن رو به توصیه پزشکت شروع کردم. روزانه نیم سی سی باید

بخوری و از اونجایی که قطره ویتامین AD  رو بسختی میخوری (روزانه یک سی سی ) به توصیه

دوستای عزیزم قطره Ferro- kids رو برای اینکار انتخاب کردم که روز اول براحتی خوردی امیدوارم

تداوم داشته باشهقلب

57.gif

 حساسیت پاهات بعد از مدتی بهبودی دوباره عود کرد ناراحتایندفعه با یک خانم دکتر که در رابطه

با پوست کودکان فلوشیپ داشت مشورت کردم و برای رفع این مشکل پماد Resolve Plus 1.o

رو تجویز کرد همراه با کرم محافظ پای seba med که از هر دوتاش راضیم. امیدوارم دیگه عود نکنه.

108.gif

دردونه دیگه تا حدودی من رو میشناسی و هر وقت تو آغوش دیگران هستی ترجیح میدی بیای

پیش مامان. قربونت برم ماچ

22.gif

آرتینی اصلا با پتو رابطه خوبی نداری . وقتی که خواب هستی به محض اینکه روی پاهات

احساسش کنی اونقدر لگد میزنی برای رد کردنش که از خواب بیدار میشی نانازمکلافه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (25)

مامان رومینا
2 فروردین 91 11:35
5ماهگیت مبارک آرتین کوشولو.غلت زدنتم مبارک رومینا هم دیشب غلت زد البته یه ماه دیرتر از تو.لحظه قشنگی بود واسم.میدونم واسه مامانتم همینطور بوده.مامانش ..شاید طبع آرتین گرمه که اینجوری پتو رو از خودش دور میکنه؟؟رومینا هم دوست نداره پتو رو دستاش باشه


ممنونم خاله جون لطف کردین.آخه آرتین خان حتی تو سردترین شبها هم پتو رو رد میکنه.
سعیده مامان آرتین
3 فروردین 91 12:05
قربون غلت زدنت عسلی
درشکفتن جشن نوروز برایت در همه ی سال سر سبزی جاودان وشادی ،اندیشه ای پویا و آزادی و برخورداری از همه نعمتهای خدادادی آرزومندم.


ممنونم لطف کردین
مامان کیان
7 فروردین 91 15:15
اولین غلت زدنتون مباااااااااااااااارک گل پسری


ممنونم خاله جون
عمه سعیده
8 فروردین 91 2:17
سلام عزیز دلم
نفستو بخورم
جیگرتو بخورم
لپاتو بخورم
دلم برات خیلی تنگ شده تپلی خوشگلم


سلام عمه جون.ممنون از اینهمه احساس که به من داری.با رفتنت دل ما هم تنگ شد. دوباره وقت کردی بیاپیشم.
مونا مامان رادین
11 فروردین 91 22:20
سلام به مامان گل و آرتین نازنین
آرتین خوشگل و دوست داشتنی اولین نوروز و اولین غلت زدن رو به تو و مادر مهربانت تبریک میگم و امیدوارم هر روز شاهد پیشرفتهای دوست داشتنیت باشیم ...
سالی سرشار از سلامتی و شادی براتون آرزو میکنم


سلام به شما و گل پسرتون.ممنون از لطفتون.متشکرم که به ما سرزدین.
مهسا مامان مرسانا
12 فروردین 91 12:01



ممنون مرسانا رو ببوسین
مهسا مامان مرسانا
13 فروردین 91 2:55
========================================
=============###======##=======###======
=======#======##======##======###=======
======###=====#############==###========
========##=####===========#####====###==
========###===================######====
==###==##=======================###=====
===####===========================##=##=
====##====================###======###==
====#===================#######=====#===
===##===================########====##==
===#=====####===========#######======#==
===#======###==============##========#==
===##===========================#===##==
===##==========================#====##==
====##=======================##====##===
=====##==####============####=====##====
======##====##############=======##=====
=======###=====================###======
==========###===============###=========
============#################===========
===================###==================
===================###==================
===================###==================




زهره مامان آریان جون
13 فروردین 91 22:10
اولین غلت زدنت مبارک.همه ی اولین های بچه واقعا شیرینه.مامانی احساستو درک می کنم.


ممنونم آره واقعا لحظه قشنگی بود واسم.
مامان آرتين طلا
14 فروردین 91 13:18
سلام سال نو مبارك من مامان آرتين هستم خيلي ممنون كه به وبلاگ پسر من سر زديد . من هم شما رو لينك كردم .

آرتين جون رو ببوسيد.


سلام سال نو شما هم مبارک. من هم شما رو رو لینک کردم.باز هم به ما سر بزنید.
پرنیا جون و مامانش
15 فروردین 91 11:16
عیدت مبارک عزیز خاله انشالله سال خوشی در کنار مامان و بابای گلت داشته باشی ناز دونه خاله


ممنونم خاله جون
صوفیا
15 فروردین 91 20:44
سال نو مبارک مرسی که بهمون سر زدین با اجازه لینکتون کردم


ممنون از شما که اومدین پیش آرتین
مامان ارمیا
16 فروردین 91 9:51
سلام عزیزم. سال نو مبارک. پربرکت باشه براتون.


سلام ممنونم . ارمیا رو ببوسین
آرتین خان
16 فروردین 91 12:58
سلام عزیزم
سال نو مبارک
غلت زدنت مبارک
ایشالا سالی پر از شادی در پیش داشته باشی


سلام
ممنونم. باز هم به ما سر بزنین
خاله مهسا(رادین عسلی)
16 فروردین 91 19:58
آفرررررین عزیزکم ایشال... همیشه سالم و سرحال باشی و با پیشرفتهات مامات جونتو خوشحال کنی


ممنونم خاله جون
مامان پارساجون
17 فروردین 91 20:43
سلام از دوستی با شما خوشحالم شما با افتخار لینک شدید


سلام ممنون که اومدین پیش ما. از تبادل لینک با شما خیلی خوشحالیم
مامان شراره
19 فروردین 91 2:01
سلام مامان ارتین.خوبید عزیزم؟
سال نوتون هم مبارک
وای وای وای.پس گل پسرمون دیگه اقا شده براخودش ویادگرفته غلت بزنه.مبارکهههههه
ماشالله روز به روز شیرینتر میشه


سلام ممنون عزیزم خوشحالم که حالتون بهتر شده. روز به روز شیرینترو شیطونتر میشه.
مامان پارسا جیگر
19 فروردین 91 17:03
عزیزم 6 ماهگیت مبارک منم با افتخار لینکتون کردم


ممنونم ما هم شما رو لینک کردیم
مريم مامان برسامي
20 فروردین 91 12:33
سلام سال نو مبارك مرسي از تبريكاتتون
آرتين خاله هم كه مثل برسامي گرماييه دقيقا برسامم وقتي روش با پتو كشيده شه همين عكس العمل و ازش ميبينيم اينا هم عيدي آرتين جون واسه سال جديد


سلام خاله جون ممنونم از اینکه به ما سر زدین.
mamani helena
20 فروردین 91 14:46
salam azizam vay kocholoye mano bebos mashala dare mardi mishe vase khodesh


سلام ممنون از شما.





مامان سونیا
21 فروردین 91 16:10
ای جونم به اون خنده هات خیلی خوشگل میشی وقتی میخندی


ممنونم که اومدین پیش ما عزیزم.
زهره مامان آریان جون
22 فروردین 91 0:10

مامانی عکس جدید لطفا
آرتین خوشکلم رو از طرف من ببوس


چشم حتما در اسرع وقت اینکارو میکنم. این روزها یک کمی گرفتارم.ممنون از لطفتون
مامان سونیا
24 فروردین 91 7:56
سلام عزیزم ممنونم از نظر و حضور پر مهرتون در وب ما شما با افتخار لینک شدید بازم پیشمون بیایید خوشحال میشیم


سلام خاله جون ممنونم از اینهمه ابراز لطف و محبت که به ما دارین. دوستون داریم
مامان سارینا
24 فروردین 91 9:56
سلام خاله جوون . سال نو مبارک . ببخشید دیر سر زدم . انشالله که سال خوبی داشته باشید . آرتین کوچولوی ما چطوره ؟ پاهاش بهتر شده ؟ انشالله که حساسیت پاش زود زود خوب بشه . از این به بعد هر روز منتظر حرکات جدیدی از گل پسرت باش اخه روزانه شما رو سورپرایز میکنه . انشالله زنده باشید


سلام عزیزم،خوشحال شدم که اومدین پیش ما. گل دختر ما چطوره؟آره پاهاش خوب شده ولی با عوض کردن یک عالمه مارکهای مختلف پوشک.دوستون داریم
روژین
27 فروردین 91 14:28
سلام عزیزم نی نی بامزهای داری کوچولوهای هر دوی ما همسن هستند خوشحال میشم با هم تبادل نظر داشته باشیم اگه اجازه دادید لینکتون میکنم


سلام عزیزم ممنون که اومدین پیش ما. با کمال میل لینکتون کردم
مامان کیان
28 فروردین 91 0:14