آرتینآرتین، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 26 روز سن داره

روزگار سپری شده آرتین

سومین ماهگرد آرتین

1390/10/28 13:57
نویسنده : مامان آرتین
754 بازدید
اشتراک گذاری

آرتین عزیزم :

من عاشق تو هستم. از لحظه تولدت تا الان که سه ماهه شدی و برام میخندی و باهام ارتباط برقرار

میکنی مجذوب تمام لحظات رشدت بودم. پسرم گهواره تو برام مرکز جهانه. با بودنت تمام دردها

نا امیدی ها، غم ها و سردی ها برام کمرنگ تر شده . وصف این حس برام سخته فقط بدون من

عاشقت هستم. یک عشق بی قید و شرط .

سومین ماهگردت مبارک پسر گلم.

 

 

شکلکهای جالب و متنوع آروین

چکاپ سه ماهگیت :

وزن : ٦٢٥٠ گرم

قد : ٦٠ سانتیمتر

دور سر : ٤١ سانتیمتر

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

خاله افسانه
28 دی 90 14:47
سلام عزیز دلم. چطوری نازنینم؟این چند روزی که پیش ما بودی تونسته بودی یه مرهمی واسه دل داغون ما باشی.هممون باهات سرگرم بودیم.این دو روزه که رفتی جای خالیت خیلی اذیتمون میکنه.
عزیزم شاید با رشد تو و بودن در کنارتو ما هم بتونیم یه کمی با از دست رفتن مهربونترین بابای دنیا(بابای مامانی)کنار بیاییم.بگذریم.زودتر بیا پیش ماخیلی دوستت دارم.


سلام خاله جون منم خیلی دوست دارم و دلم برات تنگ شده قول میدم در اسرع وقت بیام
عمه سعیده
28 دی 90 15:32
سلام آرتینی. حالت خوبه نانازی؟
دلم خیلی برات تنگ شده تقریبا یک ماهی هست که ندیدمت قربونت برم
انشاا... همیشه سالم باشی و بخندی و خنده رو لب بابا و مامانت بیاری جیگرم دوست دارم. به امید دیدار


سلام عمه جون دوست دارم و میبوسمت
بهترین دایی های دنیا
4 بهمن 90 0:36
ای بابا آرتین خان از اون موقع که رفتی تا شبها عکسهای تو رو نبینیم خواب نمیریم..مامان وبابات هم که همش قول امدن میدن اما نمیان.حالا تو بگو ما تا کی باید صبر کنیم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟چرا نمیای؟راستی حواسم نبود برای تو چرا معنا نداره چون به قول مامانت آرتین دلمش میخواد


سلام به مهربونترین داییهای دنیا. دوستون دارم و بزودی میام
مامان آروین
10 بهمن 90 15:33
سلام مامان آرتین جون یادم رفت بهتون بگم بابایی آروین یه وب داره به اسم کودکانه های آروین و بابایی مطالب مفیدی در رابطه با کودکان داره و جز وبهای منتخبی سایت نی نی وبلاگ هستش دوست داشتی سر بزن شاید به دردتون بخوره
آدرس:http://kodakaneh.niniweblog.com


مامان پرنیا جون
26 بهمن 90 8:04
مادر مهربون ممنون که بهمون افتخار دادای پسر تون خیلی نفس شده از طرف من ببوسیدش عزیزم


سلام مامان پرنیاگلی،خیلی ممنونم که اومدین،شماهم دخملی رو ببوسین