آرتینآرتین، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 17 روز سن داره

روزگار سپری شده آرتین

آرتین در آستانه 21 ماهگی

1392/4/1 16:45
نویسنده : مامان آرتین
760 بازدید
اشتراک گذاری

سلاااااااااام به عسلم :

وقتی بدنیا اومده بودی پر سر و صداتر از تصوراتم بودی وهر چی بزرگتر میشی شیطونتر و غیر قابل

پیش بینی تر میشی و روز به روز برام با ارزشترقلب در حال حاضر تنها قدرت مطلق توی خونه هستی

و تمام طول روز در حال صحبت کردن و کشف شیطنتهای جدید هستیآخ

چند روزه که با کتاب خوندن خواب میری هورا البته تا وقتی چشاتو میبندی خودت انتخاب میکنی

کدوم کتاب رو بخونم لبخند

بعد از خواب عصر هم حتما باید بریم پارک ، هیچ رقمه پارک یادت نمیره و میای بهم میگی :

" پاشو پاک، تاب تاب "ماچ 

علاقت به وسایل برقی کمتر شده ولی جارو برقی و ماشین لباسشویی از این قاعده مستثنا 

هستنناراحت جارو برقی دایما روشنه بهمین خاطر یه دونه جارو واست خریدیم .چند ساعت اول

خییییییییلی ازش استقبال کردی ، این استقبال طولانی از اسباب بازی اولین باری بود که اتفاق

میفتاد و من واقعا خرسند شده بودم که میتونم چند ساعتی استراحت کنم ، آخه تمام طول روز

داریم با هم بازی میکنیمآخآخ ولی این خوشحالی فقط یه روزه بود و دوباره برگشتی سر پله

اول و جارو برقیه خونهناراحت بهت میگم : آرتین چرا با جاروی خودت بازی نمیکنی؟ جواب میدی :

" تیم نیستش " . منظورت اینه که جاروی خودت سیم نداره کلافهکلافه

 

عاشق لاک و رژ لب هستی سوال  من این لاک رو توی آشپزخونه مخفی کرده بودم ولی

بیفایده بود  قهقههنیشخندقهقهه

باز هم احساست بعد از کشف جدید که من وااااااقعا دوستش دارم قلب  کف اشپزخونه وایت

برد شده با انواع رنگهای ماژیک نیشخند

 

آخرای شب که دیگه خییییلی خسته هستی ازم میخای که برات DVD بیبی انیشتن بذارم

و ایستاده سرتو میذاری رو مبل و تماشا میکنی ماچ نمیدونم چرا نشسته تماشا نمیکنی ؟متفکر

 

این دوتا عکس مربوط به ماه قبل هست که تو گوشیه بابایی جا مونده بود.

اینجا پاساژ مورد علاقت هست که  در انتظار سیب زمینی نشستی چشمک

 

آرتین گلم خییییییییییییلی دوست دارم و آغوشت رو با دنیا عوض نمیکنم ماچماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (35)

مامان رومینا
1 تیر 92 18:38
اااای جووووونم میخورمتا آرتینی.راست میگه بچه سیم نداره خواصلا روشنم نمیشهاین 3-4تا عکس آخریو خیلی دوست دارمخیلی دوسش دارم ببوسش از طرف من


ممنون عزیزم. ولی روشن میشه خانمی.
نسیم-مامان آرتین
2 تیر 92 9:00
ای جونم خوشگل خاله
من فدات شم مگهشما دخملی که لاک میزنی
وای خانمی چه خوب منم تصمیم داشتم برا آرتین جارو برقی بگیرم تا این جارو برقی بی نوا یکم روی آرامشو ببینه پس نمیخرم


بنظر من خریدنش بیفایده هست نسیم جون.
مامان آروبن(مریم)
2 تیر 92 12:52
چند وقتی ندیده بودم هم دلم برات تنگ شده بود و هم اینکه واقعا چقدر بزرگ و عزیزتر شدی .... الهی قربونت برم که اینقدر دوست داشتنی هستی و ما هم اندازه دنیا دوست داریم ...


ممنونم مریم جون. ما هم دلتنگتونیم.
مامان آروبن(مریم)
2 تیر 92 12:53
آمدنت چون رستاخیز، عدل گستر است
و چون سپیده صبح،نوید آغازی دوباره برای همه خوبی هاست .
میلاد مهدی موعود بر شما و خانواده محترم مبارک باد.



مرسی گلم.
شادی
2 تیر 92 23:47
سلام الهه جون... خوبی عزیزم؟ ماشالله خیلی بزرگ شده قربونش برم خیییییییییلی جیگر شده... بیچاره لاکت از دست آقا آرتین


سلام شادی جون. خوبم خداروشکر. لطف داری عزیزم.
پگاه مامان آرتین
3 تیر 92 21:42
ای جان ازدست تو وکارات که من تا 1 ساعت می خندم.توهم که جاروبرقی خریدی .!!!!!!!!!
الهه جون پسرای ما کلا عاشق وسایل دخترونن چرا؟
ببوس این جیگرو بااون قیافه نازش


چکارکنم پگاه جون. دقیقا همینطوره . اگه علت رو یافتی به منم بگو.
مامان بردیا
4 تیر 92 8:12
عزیزم
الهه جون عشق و علاقه گل پسر به لاک اگر همینجور ادامه پیدا کنه فکر می کنم باعث انزجار شما بشه از این دست ساز بشر
واقعا خسته نباشی


آره واقعا گل گفتی.
مامان کیان
4 تیر 92 22:11
سلام دوست جونم.خوبی؟کیان تو جشنواره ی تابستانی نینی وبلاگ شرکت کرده.با ارسال عدد 120 به شماره ی 20008080200 به کیان رای بدین و ما رو همراهی کنید.مرسیییییییی


سلام مینا جون. به روی چشم.
مامان کیان
4 تیر 92 22:12
جیگرتو برم که انقدر آقا شدی


لطف داری خانمی.
فاطمه مامان الیناجون
5 تیر 92 11:28
سلامممممممممممم وایییی خدا لاکارو چیکار کردی شیطونکککککک
مامانی معلومه با زحمت پاکشون کردی
از تماشای ایستاده گفتی و رفتی آرزو به دل موندم یه روز دخملی بشینه و برنامه تماشا کنه حالا باز خوبه آرتین گلی یه جایی می ایسته دخملی ما که چسبیده به tv
چند تا ماچ آبدارش کن مامان جونییی اصلا بچلونش این جیگرمو


والا چی بگم از شیطنت این وروجکا.
خاله محدثه
5 تیر 92 13:12
سلام به آقای شیطون بلا والبتهآخه تودیگه واسه خودت مردی شدی چکار به وسایل خانم ها داری؟راستی الهه جون من شاید تاهفته آینده نتونم به وب آرتین جون سربزنم فقط سه شنبه یادتون نره از طرف من گل پسرتو ببوووووووووووس


سلام خاله جون. خوبین؟ چشم حتما. فقط میشه بگین کدوم تالار؟
فاطمه مامان الیناجون
5 تیر 92 15:14
سلام دوست گلم الینا تو جشنواره تابستانی شرکت کرده اگه لطف کنی کد 169 رو به شماره پیامک 20008080200 ارسال کنی خیلی ممنون میشم


سلام عزیزم. ارسال کردم.
مامان آروبن(مریم)
5 تیر 92 16:44
واااای چه پسر شیطونی
الهی قربونت برم که ایستاده تلویزیون نگاه میکنی ......


خدانکنه خاله جون.
مامان آروبن(مریم)
5 تیر 92 16:45
گفتن دوستت دارم نظر لطفم نبود
نظر دلم بود ........
دوستت دارم آرتین جونی


یه دنیا ممنون.
شقایق مامان آرشا
5 تیر 92 19:16
چه قد با حالیییییییییی توووووووووو
خاله فدا اون تلویزیون دیدن سر پایییییی


ممنونم شقایق جون.
شادی
5 تیر 92 23:42
سلام الهه جان، ممنون بد نیستم، پدربزرگم همونطوره نه بهتر میشه نه بدتر فقط داره زجر میکشه...


سلام عزیزم. ایشالا خدا شفاشون بده.
خاله محدثه
6 تیر 92 9:24
تالار بزرگ شهر خوشحال میشم ببینمتون


حتما عزیزم.
شادی
6 تیر 92 23:59
الهه جون به ماهان نفسی هم رای بده خیییییییییلی دوسش دارم... عدد 153 رو به این شماره بفرست. 20008080200


رای دادم شادی جون.
ستایش*مامان محمود
8 تیر 92 19:07
دورت بگردم عزیزم که مثه محمودم بلا شدی هنوز عاشق جاروبرقی هستید
منم مثه نسیم جون میخواسم واسه محمود اسباب بازیشو بخرم اما حالا با دیدن آرتین گلی ویادآورشدن اینکه محمود زود از اسباب بازیهاش خسته میشه پشیمون شدم
بچها باهوشتراز این حرفان


خدانکنه خاله جون. کار خوبی کردین خریدنش یه کار بیفایده هست.
♥متین من♥
9 تیر 92 2:11
سلام دوست خوبم یک لحظه میای وب پسر من عکسشو ببینی واگه دوس داشتی بهش رای بدی ممنون میشم
کد 174 پیامک کنید به شماره 20008080200(دوهزار هشتاد هشتاد دویست)
یه دنیا ممنونم


سلام عزیزم. چشم.
نسیم-مامان آرتین
9 تیر 92 10:23
خاله جون ما منتظر رای شما هستیم
کد265 رو به 20008080200اس ام اس کنید تا ما برنده بشیم


چشم نسیم جون. مگه میشه به آرتین گلم رای ندم؟
مامان شايان و پرنيا
10 تیر 92 14:13
واي خوشگلممممممممممممم

چه سورپرايزي براي مامان داشتي


واااااقعا.
zahra
10 تیر 92 21:16
ای جان دلم...من الان میخولمت ارتینم...
خییلی نانازی...
عزیزم من تازه واد شدم ...بیا وبم


ممنون دوست خوبم. آدرس رو نذاشتین.
ستایش*مامان محمود
10 تیر 92 21:30
سلام عزیز محمود تو مسابقه نی نی شکمو شرکت کرده ممنون میشم کد 258 رو به
20008080200 پیامک کنی اگرم دوست داشتید میتونید عکسشوببینید بعد رای بدید
http://yedoneh.niniweblog.com/archive1392%7C4.php
اگه رای داید بهم بگید تابدون کدوم از دوستان بهم لطف کردن مرسی امیدوارم بتونم جبران کنم


سلام چشم عزیزم.
مامان ارمیا و ایلمان
11 تیر 92 10:30
ای جان ببین چه کار کرده بلا. عکسها خیلی زیبا بودن. خوش باشین.


ممنون عزیزم.
مامان پريسا خانوم
12 تیر 92 1:55
بهبه يك ني ني تقريبا هم سن و همشهري . به وبلاگ ما هم سر بزنيد خوشحال ميشيم


با کمال میل.
پگاه مامان آرتین
14 تیر 92 13:23
سلام کجایید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


سلام زیر سایتون.
مامان رومینا
15 تیر 92 11:57
خصوصی.بزودی بایه پست جدید آپ میکنم


منتظرم.
سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
17 تیر 92 8:14
خاله جون مگه دختری لاک میزنی. یا با جارو برقی بازی می کنی. مردی بابا باید با ماشین و توپ بازی کنی.


خاله جون آرتین خان به همه وسایل علاقه داره اعم از دخترونه و پسرونه.
مامان ايلين
17 تیر 92 13:58
سلام به من ودخملم هم سر بزنيد


سلام.چشم عزیزم.
ستایش*مامان محمود
17 تیر 92 14:37
یه دنیاممنون


قابل نداره.
صوفیا مامان سامیار
19 تیر 92 2:37
ماششششششششششششششششالله چند وقته این گل پسری رو ندیدم چه مردی شده !!!مامانی به جایه ما بوسش کن


ممنون صوفیاجون.
مامان عبدالرحمن واویس
19 تیر 92 21:27
سلام عزیزم تووبلاگمون ختم قران برگزارکردیم فقط 2جزء دیگه باقی مونده هرچه زودترخودتونوتواین ثواب بزرگ شریک کنید منتظرتونم


سلام عزیزم. متاسفانه دیر رسیدم
مامان ايلين
21 تیر 92 11:48
سلام عزيزم با افتخار لينك شديد


ممنون.
مامان ايلين
21 تیر 92 12:14
ابم منتظرم


چشم.