آرتینآرتین، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 17 روز سن داره

روزگار سپری شده آرتین

روزمره ما

1392/2/3 14:33
نویسنده : مامان آرتین
1,122 بازدید
اشتراک گذاری

سلام بهترینم

قبل از اینکه بنویسم باید ازت عذرخواهی کنم که دیر به دیر آپ میکنم آخه خییییییلی شیطونی و هیچ

تمایلی به تنها بازی کردن نداری همه جا من باید باشم و اگر هم پشت لپ تاپ باشم هر کجا که باشی

محکم دستتو رو زمین میکوبی و منظورت اینه که بیام پیشت تا با هم بازی کنیمبغل

خوب بریم سراغ کارهایی که تو روز با هم انجام میدیمچشمک

صبحها معمولا بین ساعت 10 تا 12 از خواب بیدار میشیخمیازه توی مدتی که خواب هستی توی خونه

سکوت مطلق حکم فرماست حتی آشپزی هم نمیکنم آخه خییییلی به سرو صدا حساس هستیناراحت

وقتی بیدار میشی وعده صبحانه نداریم چون بی اشتها هستی و با هم میریم برای آشپزیخوشمزه

واما چند تا عکس از مدتی که من در حال پخت و پز هستم :

 

 

 آب بازی اونم با حضور من یکی از بازیهایی هست که توی روز چند بار انجام میدیم و مدت زمانش

هم طولانیه. از آب خییییلی لذت میبری فقط عمده مشکل اینه كه وقتی میخام از آب جدات کنم

اینکار توام با گریه هست گریه با اینکه ساعتها هم آب بازيت طول میکشهکلافه

 

 بعضی روزا شرایط طوری میشه که باید بعدش حموم کنیمآخولی باز هم میخای که به آب

بازی ادامه بدیمتفکر

 بریم ادامه مطلب :

آرتین خان ، بعد از ناهار معمولا 2 ساعت میخوابی وقتی بیدار میشی تا حدودای ساعت 1 بامداد دایما

در حال بازی هستیم : آب بازی ، قایم موشک ، بازی با تمام وسایل آشپزخونه علی الخصوص پلوپز و

رنده برقی متفکرمتفکر

قسمت سخت ماجرا برای من شبها هست چون هر چی به آخر شب نزدیکتر میشیم توان من هم کمتر 

 میشه و اوضاع وقتی وخیم میشه که تو یه چرت کوتاه میزنی و بیدار میشی و تا دمدمای صبح باید 

  باهات بازی کنیمآخ کمکهای بابایی توی این مرحله واقعا برام ارزشمنده قلب

توی اتاقت خیلی کم پیش میاد با اسباب بازیات بازی کنی . ولی دو تا شو از همه بیشتر دوست داری

علی الخصوص بلزت رولبخند وقتی با من هستی بیشتر بلزت رو تعمیر میکنی ولی وقتی بابایی میاد

مضرابها رو بهش میدی و ازش میخای برات بنوازه چشمک

 

 

 

 

 

شیرین زبونیهات :

آبا و آپ به معنای آب

جک جک به معنای جیک جیک

گار گار به معنای قار قار

بق و بخ به معنای برق

آرتین گلم ، همه حرفها و خواسته هاتو با پانتومیم به ما میفهمونی و اونجاست که روز به روز بیشتر

عاششششقت میشمماچماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (20)

شقایق مامان آرشا
4 اردیبهشت 92 1:05
ای جان خدا را شکر داره هوا گرم میشه دیگه بی نگرانی بذار آب بازی کنه خیلی حال میده


آره واقعا حال میده.
مامان بردیا
4 اردیبهشت 92 7:48
فدات شم گلم چقدر فعالیت داری شما خسته نباشی
خدا توفیقت بده الهه جان درک میکنم حس و حالتو


خدا نکنه خاله جون. این وروجکا دیگه از فعالیت گذشته کاراشون. شیطونننننن.
مامان آروین (مریم)
4 اردیبهشت 92 8:00
از عکسا معلومه که مثل پسر من کلی شیطونه ...... ایشالا که همیشه سالم باشم ... ما مامانها اینها رو تحمل میکنیم .
راستی واکسن 18 ماهگی رو زدین ؟؟؟؟؟/


خییییییییییلی. ایشالا. آره عزیزم. پستشو میذارم.
نسیم-مامان آرتین
4 اردیبهشت 92 9:16
ای شیطون-ای بانمک-ای نازنین


ممنون نسیم جون.
مامان آرادخان
4 اردیبهشت 92 13:06
به به به پسر بازیگوش و پرانرژی
حرف زدن هم که مثل آراد من پیشرفت داری پانتومیم همراه با کلمات دری صحبت کردن نامفهوم
بوس برای آروین نازم


واقعا پرانرژی هستن مامانی.
مامان آروین
4 اردیبهشت 92 16:01
فدات بشم پسر شیطون و بازیگوش
ایشلا همیشه تنش سالم باشه و شیطونی کنه



خدا نکنه عزیزم.ایشالا.
خاله کیانا
5 اردیبهشت 92 0:19
سلامممممممممم ماشالله آرتین جون چقدر بزرگ و خوشگل شدی تو. قربونت برم عزیزم منم مثل تو عاشق آب بازی هستم خیلی حال میده.


سلام خاله مهربون.نظرلطفته.
خاله کیانا
5 اردیبهشت 92 0:21
ولی الهه جون من هروقت بچه دار شدم اگر آخر شب که خوابم میاد اون بخواد بازی کنه من میخوابم و میندازمش به جون شوهرم چون من عاشق خوابیدن هستم


وااااای منم عاشق خابیدنم.
مامان کیان
5 اردیبهشت 92 11:21
جیگرمیییی خاله
احساس میکنم دارم خاطرات کیان رو میخونم چون دقیقا کارای کیان هم همینجوریه


امان از دست این وروجکا.
مامان غزلي
5 اردیبهشت 92 13:35
سلام ماماني وووووووووووواقعا خسته نباشي از طرف من اين شيطون بلا رو ببوس


سلام به مامان غزل. خوبین؟ اوضاع روبراهه؟ غزلی رو ببوس.
مامان رومینا
5 اردیبهشت 92 13:37
بالاخره اومدی مامانی دلم واسه آرتینی تنگ شده بودآی وروجک شیطون تو هم که مثل رومینا کم پیش میاد تنهایی بازی کنی خوبه که بابای آرتین کمک حالت میشهسعی کن نذاری قبل خواب اصلیش چرت بزنه چون میدونم واقعا دیگه بعدش مثل من کششی نداری.رومینا هم یه هفته ای هست که با وجود اینکه نمیذارم بعد خواب عصرش چرت بزنه ولی بازم شبا یک به بعد میخوابه


والا عزیزم وقت نمیکنم. انگار همه این وروجکا پر انرژی هستن.
مامان رومینا
5 اردیبهشت 92 13:37
بین مبلا قایم شدی میخوای چیکار کنی آرتین خان


شیطنت.
مامان غزلي
7 اردیبهشت 92 8:56
سلام غزلي اين روزا حالي نداره آخه الان 2 هفته اي هست كه از شير گرفتمش مرتب بهانه ميگيره و اعتصاب غذاست و خيلي هم لجباز شده مرتب جيغ ميكشه و ميخواد كارشو با جيغ زدن پيش ببره ما هم كه حالشو درك ميكنيم در برابر جيغهاش سكوتيم و مجبور شدم به فلوكسيتين پناه ببرم


سلام مامانی. بنظرم اقدام عاقلانه ای کردی. اینجوری شاید غذا خوردنش هم بهتر بشه. بچه ها توی یه سنی لجباز میشن باید باهاشون کنار اومد تا زمان بگذره. ایشالا بهتر میشی عزیزم.
مامان الیناجونی
7 اردیبهشت 92 9:49
کلا همه کارهای آرتین عزیز شیرینه مامانی چیکارش داری بزار پسرمون کیف دنیا رو ببره هر کار دوست داری انجام بده خاله پشتته عزیزم


والا این گل پسر کاملا آزاد و رهاست.
مامان آروین (مریم)
8 اردیبهشت 92 10:36
زن شکوفه ایست که هنگام غنچه بودن دوست داشتنی.
موقع گل کردن عشق ورزیدنی. و در وقت پژمردن پرستیدنی ست!!
دوست خوبم پیشاپیش روزت مبارک ای گل زیبای خلقت.



یه دنیا ممنونم.
پگاه مامان آرتین
8 اردیبهشت 92 11:41
عزیزمروزبه روزشیطون ترمی شه.بلا عاشق آب بازی هستی.
عاشق موهای چتریتم
مامانی خسته نباشی


شیطونتر و بلاتر.موهاش مثل مال آرتین هست. مرسی عزیزم.
مامان ریحان عسلی
9 اردیبهشت 92 18:59
آخی ریحانم تا 12 ظهر می خوابه منتها منم آشپزی نمی کنم اما میام نی نی وبلاگ
واییییییی خداروشکر ریحان اینجوری به آب بازی علاقه نداره خیلیییی سخته خدا کمکت کنه
لباس سبزش چه خوشجله


انگار آخرای شب تازه شارژ میشن.واقعا.
مامان ریحان عسلی
10 اردیبهشت 92 18:53
*;%”*
*%;;%”*
*;%*;%”*.
*;*;%;*%*,
)i(
( )
این دسته گلم تقدیم به تو ، روزت مبارک


یه دنیا ممنونم روز شما هم مبارک.
مامان پرنیا جون
17 اردیبهشت 92 8:36
پسرمون ماشالله خونه دار شده تو رو چه به این کارای زنونه نازی ناز خاله دوستت دارم پیش ما هم سر بزنید منتظرتونیم


بله دیگه. عزیزم آدرس رو واسم نذاشتی.
مامانی یسنا
9 آبان 92 16:45
عزیزم با تبادل لینک موافقین؟


با کمال میل