آرتینآرتین، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 26 روز سن داره

روزگار سپری شده آرتین

اولین تب آرتین

1391/12/23 2:34
نویسنده : مامان آرتین
584 بازدید
اشتراک گذاری

گل پسرم :

روز چهارشنبه 16 اسفند برای اولین بار به عروسی رفتیقلب (عروسی عمه سعیده و عمو هادی)

قبل از رفتنمون بردیمت آتلیه و از اونجایی که از محیط خوشت نیومد اصلا همکاری نکردی و همه 

عکسهات نشسته هست اصلا حاضر نشدی ایستاده عکس بگیریناراحت وقتی آماده شدن واست 

میذارملبخندتوی تالار هم فقط میخاستی پیش خودم باشی ولی آخر شب علی الرغم سرو صدای

ارکستر خواب رفتی و ما لذت بردیمچشمک

عمه جون من و آرتین براتون آرزوی خوشبختی توام با سلامتی میکنیمماچ

آرتین گلم از نیمه شب روز شنبه تب کردی و من مرتبا بهت قطره استامینوفن دادم تا عصر یکشنبه

بردیمت دکترناراحت وقتی وارد مطب شدیم اونقدر تب داشتی که منشی گفت بهت شربت ایبو بروفن

بدیم تا وقتی نوبتمون بشه ولی متاسفانه تبت به حدی بالا بود که هیچ مسکنی جوابگو نبود ، خلاصه

اینکه بسختی معاینه شدی و دکتر برات شربت سرماخوردگی و شربت استامینوفن تجویز کرد ، وزنت

هم کمتر شده بودکلافه من وبابا از ترس اینکه تشنج کنی 2 شب اصلا پلک روی هم نذاشتیم آخه

میدونی از وقتی بدنیا اومدی تا الان اصلا تب نکردی حتی برای واکسنناراحت

نانازم الان 2 روزه  که لب به هیچ چیز نزدی حتی شیرناراحت داروهات رو هم با گریه میخوری و همش

رو بالا میاریناراحت امروز تبت کمتر شده و با مسکن تحت کنترل هست ولی بیقرار و بی اشتها هستی

و دایما میخای تو بغل من باشی ماچ

خوشگلم از خدا میخام هر چه زودتر خوب شی آخه خیلی نگرانممممممممنگران

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مامان بردیا
23 اسفند 91 8:04
فدات شم گلم. امیدوارم زودتر خوب شی عزیزم.الهه جان مارو بی خبر از حال آرتین جون نذار.عروسی عمه خانم گل پسر هم مبارک


ممنون عزیزم. چشم خانمی.
نسیم-مامان آرتین
23 اسفند 91 9:37
آخی ناراحت شدم مامانی مواظبش باش تا عید حال پسریمون خوب بشه تا خوب شیطونی بکنه


ممنون نسیم جون.حتما.
خاله کیانا
23 اسفند 91 15:01
خیلی ناراحت شدم امیدوارم زوده زود خوب بشی عزیزم. الهه جون منتظر عکس های آتلیه هستم


کاش میتونستم ذره ای از لطف شما رو به آرتین جبران کنم. بعضی از بنده ها فرستاده خداوند هستند و شما یکی از اونایی.
خاله کیانا
24 اسفند 91 0:00
من آدرس ایمیلتو دوباره لازم دارم هرچی گشتم پیداش نکردم همش فکرمیکردم یه جایی نوشتمش اما هرچی گشتم پیدا نشد میخوام چندتا عکس جدید بفرستم واست. منتظرم elena201017@yahoo.com


فرستادم گلم.
سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
24 اسفند 91 9:59
الهی بمیرم. چقدر بیماری بچه ها سخته. منم خیلی این چندوقته اذیت شدم. آرتین من خیلی این چند وقته مریض شده. الهه جونم خسته نباشی. انشالله زود زود خوب بشه گلمون


خدانکنه سعیده جون.واقعا سخت و طاقت فرساست.
مامان آروین (مریم)
24 اسفند 91 11:20
عروسی عمه سعیده رو تبریک میگم ..... ایشالا خوشبخت باشن ....... خیلی ناراحت شدم بابت مریضی گل پسری ...... دکتر نگفت دلیلش چیه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟ الهی که زود زود خوب بشه آرتین جون ....... ما رو از احوالش بی خبر نزاری .... نگرانیم ....... منتظر عکس های آتلیه ای هم هستیم ....


ممنون مریم جون.یه ویروس هست. حتما عزیزم.
شقایق مامان آرشا
24 اسفند 91 13:53
خاله فدات بلا دور باشه ایشالا زودتر خوب شی


خدانکنه خاله جون. ایشالا.
مامان آروین(مریم)
24 اسفند 91 15:42
خصوصی


مرسی.
عمه سعیده
20 فروردین 92 17:19
آرتینی و مامانش سلام
من تقریبا از روزای عروسی دیگه نتونستم بیام وبلاگ تا الان.
ممنونم ازتون. خیلی زحمت کشیدین منم برای شما آرزوی سلامتی و شادی میکنم.


سلام ایشالا همه روزهاتون بهاری باشه.