آرتینآرتین، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 19 روز سن داره

روزگار سپری شده آرتین

آرتین و ..........

1391/6/18 23:39
نویسنده : مامان آرتین
683 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به پسر شیطونم قلب

آرتین جون تو این مدت که نیومدم بنویسم  فقط به این دلیل بود که تمام وقتم در اختیار جنابعالی هست

و آخرای شب که میشه من زودتر از تو خواب میرمزبانخوب بگذریم ، از شیطنت و نق زدن و فرمان دادن تو

هرچی بگم تموم نمیشه پس بهتره به همین مقدار بسنده کنمچشمک به یکسری از اتفاقات جدیدی که

افتاده اشاره میکنم :

١- چند شب بشدت بدخواب شده بودی و مرتبا به گوشهات ور میرفتی که بردیمت پیش دکتر، توی

تمام وقتی که معاینه شدی جیغ بنفش کشیدی و در نهایت دکتر اعتقادی به استفاده دارو برای

رفع مشکلت نداشت

٢- حساسیت به پوشک مجددا عود کرد و مجموعه وسیعی از مارکهای مختلف امتحان شده و در حال حاضر

به توصیه پزشک از ترکیب دو پماد بتامتازون و تریامسینولون  استفاده میکنم و ساعاتی از روز  رو بدون

پوشک سپری میکنیناراحتومابقی روز با مولفیکس.

٣- این روزها خیلی بی اشتها شدی و از خوردن شیر، میوه، سوپ فرار میکنی و گاها  کته رو میپذیری

٤ -دو کلمه جدید هم یاد گرفتی " ماما " و "نه". دوست دارم  خوشگلم

٥ -به شنیدن صدای پیانو خیلی علاقه داری گاها که صدای پیانو رو میشنوی من رو هول میدی خونه

همسایمون و فردین ( پسر همسایمون) تمام آهنگهای شاد رو برات مینوازه و در پایان وقتی ازت  میخایم

که فردین رو تشویق کنی  محکم براش کف میزنی. قربونت برمGhalb

٦ - "بای بای کردن " رو یاد گرفتی  اما کف دستت به سمت خودت هستنیشخند

٧ - درحال حاضر خیلی کم پیش میاد که تو ماشین خواب بری در گذشته ماشین حکم گهواره داشت ولی

الان ترجیح میدی دنیا رو کشف کنی و شیطنت کنی. چندروز پیش توی ماشین خواب رفتی ویا شاید بهتر

باشه بگم بیهوش شدی و ازت عکس انداختیم :

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

خاله افسانه
19 شهریور 91 7:51
عمرم عشقم نفسم جیگرم خوشگلم قربونت برم با این بیهوش شدنت
مامانش خسته نباشی با شیطنت های این پسر طلا.دوستون دارم


مرسی خاله جون. ماهم دوست داریم. بوووووووووس.
زهرا
19 شهریور 91 11:12
سلام عزيزم
من تازه با وبتون اشنا شدم خوشحال ميشم كه به ما سري بزنيد
واي چه پسر نازي قربونش چقدر ناز خوابيده برام ببوسش


سلام عزیزدلم. ممنون که اومدین پیش ما. چشم حتما.
مامان غزل
19 شهریور 91 12:07
سلام عزیزی گل گلی خوبی جیگرو یعنی مامانی واقعا خسته نباشی منم ی دونه دارم و میدونم چقدر سخته و طاقت فرسا الهی بمیرم گوگولی نکنه دوباره میخواد دندون در بیاره که بی اشتها شده خدا نکنه طفلیها چقدر باید ناراحتی بکشن خیلی دوست دارم بوووووووووووووووووس


سلام به مهربونترین مامان دنیا.مامانی من که انرژیم به مینیمم رسیده.امیدوارم اینطور باشه.خیلی خیلی دلم واسه غزلی تنگ شده و مشتاق دیدارش هستم. با دیدن کامنتهاتون واقعا خوشحال میشم. دوستون دارمممممممممم.
مامان رومینا
19 شهریور 91 22:04
ااای جاااانم.جیگره بخدا.بچه مون به موسیقی علاقه دارهمامانش میدونی این خیلی خوبه که به موسیقی علاقه داره رو هوشش خیلی اثر داره خدا حفظش کنه.رومینا هم یه مدته هی با گوشش ور میرهدکتر چی به شما گفت؟


ممنون مامانی امیدوارم این علاقه تداوم داشته باشه. فعلا که خیلی علاقه منده.دکتر گفت ی تورم خیلی ناچیزه که نیاز به دارو نداره.
سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
20 شهریور 91 14:55
عزیزم چه خوشگل خوابیدی.
چرا به پوشک حساسیت داری. حتما خیلی اذیت میشی. دوست جونم پریماهای لهستانی ضد حساسیت هستن اونا رو امتحان کردی؟


ممنونم عزیزم. این حساسیت از نوزادی تا الان ادامه دار شده.ممنون حتما امتحان میکنم . لطف کردین.
مامانی شیما وحدیث
21 شهریور 91 15:59
سلام مامانی آرتین جون
امیدوارم که پای آرتین جون زودتر به یک نوع پوشک جواب بده و دیگه حساسیت نگیره

آرتین جونم خیلی ماه خوابیدی به خصوص بااون لبای خوشکلت
بووووووووووووووووووووووووووووووووس
با آرتین جون پیش ماهم بیاید


سلام ممنون از حضورتون. چشم.
بابای دوقلوها
22 شهریور 91 15:02
ای واییی
گوش درد خیلی بده
حالا خوب شده؟؟
بی شاتهایی که حرفشو نزنید که یک عمره بچه های ما اشتهایی ندارن. خرجموون کم شده دیگه


آره واقعا همینطوره. بله رفع شده خداروشکر.
مامان آرمیتا
22 شهریور 91 16:56
سلام آرتین گلی ماشالله چقدر شیطون بلا شدی خاله به قربونت
عزیز دلم آرمیتا کوچکتر که بود ماشین حکم گهواره داشت اما الان همه جا را با دقت نگاه میکنه حتی تو اوج خستگی هم نمیخوابه بچه س دیگه قربونشون برم
دوستت دارم آرتینی


سلام دوست عزیزم. انگار همه بچها شبیه هم هستن مامان. مرسی.
مامان کیان
23 شهریور 91 15:56
ای جاااااااان دلم لباشو نیگا


ممنونم.
زهره مامان آریان
24 شهریور 91 17:10



مرسی.
مامان ارمیا
25 شهریور 91 10:25
ای جانم چه ناز خوابیده بلا.
چقدر این بدخوابی بچه ها سخته. هم خودشون اذیت میشن و هم ما. ایشالله هیچ وقت هیچ مشکلی نداشته باشه.



واقعا همینطوره.ایشالا.
مامان بردیا
29 شهریور 91 11:13
چه معصومانه خوابیده این فرشته دوست داشتنی.از طریق وب کیان و کارین جون با شما آشنا شدم چهره پسر نازتو دوست داشتم و با اجازت لینک میکنم .خوشحال میشم به ما سر بزنی


ممنونم دوست عزیزم ماهم با کمال میل لینکتون میکنیم.