آرتینآرتین، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 24 روز سن داره

روزگار سپری شده آرتین

نظرات (20)

خاله افسانه
9 مرداد 91 18:34
سلام نفس من چقد دلم برات تنگ شده.عکسات خیلی قشنگن مخصوصا عکس سومی.خیلی خوردنی شدیخیلی دوست دام


سلام خاله جون. مرسی.منم دوست دارم.
مامان شراره
10 مرداد 91 2:15
سلام خوشگل خاله.ماشالله عكسهات چقدر نازن.
مامانش حتما براش اسپند دود كني


سلام خاله جون. مرسی از لطفتون.
مامان آرمیتا
10 مرداد 91 4:03
سلام نفسم ماشالله تو این عکسها چقدر ناز شدی قربونت برم خوردنی شدی آرتینی من
عزیز دلم همیشه لبخند رو لبات باشه گل من
میشه بگی مامانی کدوم آتلیه بردی آرتین گلی


سلام مامانی. مرسی از لطف و محبتتون. آتلیه پاییز عزیزم.
مامان سارینا
10 مرداد 91 9:17
ای جوووووووووووووووونم . فدای این گل پسری قند عسلی عزیز دلییییییییییی . عکسات خیلی خیلی خوشگل شدن ارتین کوچولوی خوش تیپ من . روی ماهتو میبوسم عزیز دلم دلربا شدی با اون خنده های شیرینت مامانی اسپند فراموش نشه


سلام خاله عزیزم. خدا نکنه خاله جون.سارگل ناز رو ببوسین.
نسيم-مامان آرتين
10 مرداد 91 9:43
سلام آرتين كوچولو چقدرشمانازي خاله
عكساي آتليتم ماه شده


سلام مامانی. ممنون از محبتتون.
مامان غزل
10 مرداد 91 12:28
سلام عزیزم الهی قربونت برم چقدر بزرگ شدی عاشق عکس سومیتم چقدر ناز شدی ماشاا


سلام به مامان غزل.ممنون از اینکه مرتبا جویای احوال آرتین هستی.پیشاپیش تولد غزل خانم رو به همگیتون تبریک میگم. دوستون دارم. بازم به ما سر بزن.
مامان کیان
10 مرداد 91 17:16
به بهههههه چه عسکای خوشتلی انشاالله عکس های دامادیت رو ببینم خاله


مرسی خاله جون.
مامان رومینا
11 مرداد 91 20:11
اااااااااای جاااااااااااان چه خوشگله این گل پسرمون.عکساش خیلی قشنگ شده بخصوص این آخریه اون کلاهشو اون انگشت به دهن کردنش.خوردنی شده حسابی


ممنونم مامانی بخاطر اینهمه لطف و محبتتون.
زهره مامان آریان
12 مرداد 91 2:19
چه پسر خوشکلی.نازی
خیلی عکسات قشنگ شده عزیزم


ممنون از شما.
مامان ریحان عسلی
12 مرداد 91 12:48
سلام
چه عکسای نازی و چه آرتین ناز تری


سلام. مرسی مامانی.
نایسل خانم
12 مرداد 91 22:02
از همسایه هم شانس نداریم به خدا
سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
14 مرداد 91 8:48
وای خاله جونم چه عکسای خوشگلی. مخصوصا اون عکسی که دستت تو دهنته.


ممنونم عزیزم.لطف کردین.
نسيم-مامان آرتين
14 مرداد 91 9:46
آرتين جونم شمام شدي رفيق فابريك آرتين

لينك شدي گلم


مرسی عزیزم.ماهم شما رو لینک کردیم.
مامان رومینا
14 مرداد 91 17:32





ممنون
مامان پارسا جیگر
18 مرداد 91 11:17
وای عزیز دلم چقدر ماه شدی خیلی خیلی قشنگه قربونت برم دیدی مامانی چقدر پسر نازی داری هرجا می رفتی باز همین قدر زیبا می شد چون آرتین ما خیلی خیلی خوشگله



مرسی مامانی. نظر لطفتونه.
مامان پارسا جیگر
18 مرداد 91 11:18
دوست عزیزم اون پست حذف شد آخه کامل نشده بود منم فرصت نکردم گذاشتم برای یه وقت دیگه


ممنونم.
مامان انیسا
21 مرداد 91 13:50
واااااااااااااای چه عکسای خوشگلی ماشالا به این گل پسر


ممنون از حضورتون.
مامان پارساکوچولو (شاهزاده کوچولو)
3 شهریور 91 15:30
ماشالله خیلی شیک شده


ممنونم.
مامان شایان
19 شهریور 91 11:35
خیلی عکسات زیبایند چون خودت مثل ماه میمونی.


مرسی از اینهمه لطف و محبتتون. شایان جون رو ببوسین.


مهناز
28 مهر 91 13:50
خیلی قشنگ شده
خدا حفظش کنه


ممنونم گلم.