آرتینآرتین، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 24 روز سن داره

روزگار سپری شده آرتین

سومین مروارید آرتین

1391/4/29 1:32
نویسنده : مامان آرتین
698 بازدید
اشتراک گذاری

آرتین جون امروز صبح تمام احتمالات من و بابایی مبنی بر گوش درد، دل درد ، سرماخوردگی

و............. نقش بر آب شد و سومین مرواریدت جوونه زد هورا

آرتین خان امان از دست نق زدن و بی تابی نگران توی چند روز گذشته هیچ چیزی نتونست

سرگرمت کنه و یک کمی از بی تابیها رو کم کنه جز  سرزده اومدن خاله مرجان (دوست مامانی)

و دختر نازش آرشیدا جونلبخند آرشیدا یک ماه ونیم از تو کوچکتره و من با این ذهنیت باهاش

روبرو شدم ولی هزار ماشالا به این شیطنت تعجب فکر کنم توی یکی دو ماه آینده راه بیفتهلبخند

توی تمام مدت جنابعالی به همه کارهای آرشیدا اعم از شیطونی، خنده و گریه فقط و فقط

خندیدی سوال من و خاله مرجان خوشحالیم که به هر دوتاتون خوش گذشتهچشمک

آرتینی خوشحالم که تونستم امروز آپ کنم آخه از صبح کامپیوتر روشنه و هر یک ثانیه یک کلمه

مینویسم. امیدوارم با جوونه زدن مرواریدت بی قراریهات کمتر بشهلبخند البته ناگفته نماند که

بی تابیهات کمک کرد که تو این هفته به وزن ایده آل برسمنیشخند

niniweblog.com

پسرم  از دندونهای پایینت کمک میگیری واسه خارش و تسکین درد فک بالات و

مرتبا دوتا فک رو روی همدیگه فشار میدی. بمیرم براتناراحت

niniweblog.com

آرتین بلا اصلا حاضر نمیشی تو تختت بخوابی و هنوز گهواره رو ترجیح میدی . آخه عزیزم

تا صبح اصلا بدلیل فضای کم گهواره خواب راحتی نداری. ولی چه کنم دیگه؟ متفکر

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (24)

نایسل
29 تیر 91 21:14
عزیزز دلم نگران نباش همه چی ر وقتش انجام میشه نگران نباش


مرسی خانمی.
نایسل
29 تیر 91 21:14
فداش شم اینقدر نازه


خدانکنه گلم.
نایسل
29 تیر 91 22:01
خب هنوز که معلوم نیست حامله باشم


هرچی خدا بخاد عزیزم.
مامان گلبرگ و گیسو
29 تیر 91 22:06
مبارکش باشه


مرسی.
بهترین دایی های دنیا
29 تیر 91 22:30
قزبونت بریم دامبیییییی .مبارکه عشقوووووو.کی بشه بتونی با همه دندونات پیتزا بخوری


مرسی . ایشالا که زود بزرگ شه و با شماها پیتزا بزنه.
نایسل
29 تیر 91 22:41
اره هر چی خدا بخواد وای اصالا حس روزه نیست
ولی خوب اصلا حوصله بچه هم نیست


بچه داری واقعا حوصله میخاد عزیزم.
مامان رومینا
30 تیر 91 13:33
به به مبارکا باشه دندون جدید.خدا روشکر که احتمالات شما نقش بر آب شد.چندتا دندون داری الان آرتینی؟نشونم بده


ممنوم مامانی.رومینای عزیز رو ببوس.
آرتین خان خان ایران
30 تیر 91 19:51
الهی ....
بچه ها موقع دندون درآوردن خیلی اذیت میشن
البته ناگفته نمونه که مامان ها هم کم اذیت نمیشن!

خوب بریم سراغ گلگی از مامانی
آپ میکنی چرا خبرمون نمیکنی
چرا پیش ما نمیای؟؟؟
حیف نیست در جریان بزرگ شدن آرتین خان نباشیم؟؟

از طرف من یه بوس خوشگل برای آرتین عزیزم که ماشالا خیلی ناز شده و مامانش هم لباس های خوشگل خوشگل براش میخره


سلام عزیزم. خوشحالم که اومدین پیش ما. برای یک مدت چون آدرستون عوض شده بود نتونستیم بیایم.شرمنده خانمی.
نایسل خانم
30 تیر 91 20:26
اخ خیلییییییییییییییییییییییییییی حوصله میخواد


واقعا همینطوره نایسل جون.
مامان شراره
31 تیر 91 1:40
اخي عزيزم.پس بالاخره دندون جديدش هم دراومد.مباركه.
ميدونم چي ميگي.عسل منم هميشه موقع دندون دراوردن كلي اذيت ميكنه
مامانش براش اسپند دود كن خيلي نازه ماشالله


ممنون عزیزم.آخه آرتین خان اذیت نمیکنه کلافه میکنه من رو.
بابای دوقلوها
31 تیر 91 8:36
سومین مروارید مبارکت باشه
انشالله همیشه شاد و سلامت باشید


ممنون از حضورتون
مامان سارینا
31 تیر 91 9:40
بمیرم واست قند عسلی . خاله دندون سوم واقعا درد داره انگاری اخه سارینا هم خیلی اذیت شد . دو تا دندون اول خیلی راحت بود ولی این دندون سومی خیلی خیلی اذیتش کرد . فکرشو نکنید انشالله زود زود خوب خوب خوب میشه مگه نه آرتینی ؟؟؟؟ جوونه زدن سومین مروارید خوشگلت رو تبریک میگم عزیز دلم انشالله دندونات یکی پس از دیگری خوب و محکم بیرون بیان و دیگه هیچ وقت اینطوری اذیت نشی . دست خاله مرجان هم درد نکنه که به پسری ما سر زد و روی ماه دخملیشو میبوسم که پسری ما رو سرگرم کرد . خوش باشید . دوستتون دارم . بوس رو صورت ماه قند عسلی


آره واقعا همینطوره مامانی. آرتین هم خیلی اذیت شد. مرسی از حضور گرم و همیشگتون.
مامان کیان
31 تیر 91 22:47
فدای اون موهات بشم ناناز خاااااااااااااله


خدانکنه خاله مهربوووووووون.
مامان شایان
2 مرداد 91 11:07
تبریک میگم گل پسر . این گل پسر ما هم یکم غرغرو شده.


مرسی مامانی.
مامان سارینا
3 مرداد 91 9:24
سلام خاله جوون . یه چیز جالب الان متوجه شدم . نمیدونستم معنای آرتین هم پاک و مقدسه . آخه سارینا هم به معنیه پاک و مقدسه . خیلی واسم جالبم بود . انشالله زنده باشن فسقلیها و به قول شما همچون اسمشون پاک و مقدس بمونن روی ماه گل پسری رو ببوسید


سلام خاله جونم. چه جالب منم معنی سارینا رو نمیدونستم.ایشالا که خدا کمک میکنه واین صفات در هر دوشون نهادینه میشه.
مامان دو قلوها
3 مرداد 91 10:55
منم تازه یه وب در مورد دو قلوهایی زدم که منتظرشونم اول میخوام بگم برام دعا کنید سلامت دنیا بیان دوم اینکه تو شادی حضورشون دعوتتون کنم میگم حضور چون وقتی حرکت میکنن حسشون میکنم
وبتون زیباست


سلام دوست عزیزم .ممنونم از حضورتون. متاسفانه بدلیل اینکه آدرستون رو اشتباه گذاشتین نتونستن بهتون سر بزنم.
مامان ارمیا
3 مرداد 91 12:08
سلام . آرتین گلم چطوره؟ ایشالله همیشه سلامت باشی.


سلام.ممنونم خاله جون.
نسترن(مامان نیروانا)
3 مرداد 91 23:51
عزیزم...چانم...جیگر طلا...مبارک باشه در اومدن مروارید خوشگلت...عزیز دلم انشا... هیچ وقت خاله ناراحتیه شما رو نبینه


ممنونم خاله جون.لطف کردین.
زهره مامان آریان
5 مرداد 91 2:48
مبارکه عزیزم.انشالله به سلامتی


ممنونم گلم.
مامان پارسا جیگر
5 مرداد 91 10:50
عزیزم سومین مرواریدت هم مبارک باشه خودتم خیلی خیلی ناز و خوشگلی منم خیلی دوستت دارم دوست خوبم


مرسی خاله مهربونم.
abolfazl
6 مرداد 91 12:30
salam artin goliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii khoobi azizam cheghadr bozorg shodi nanazi kheili doost daram bebinamet


سلام به ابوالفضل خان.مرسی لطف داری. غزلی خوبه؟ چیزی به تولدش نمونده. پیشاپیش تولدش مبارک. از طرف من به مامانش هم تبریک بگو.به امید دیدار.
مامان ریحان عسلی
7 مرداد 91 12:42
سلام
من نتونستم تو همون پستتون نظر بذارم چون نمیشد روی نظراتش کلیک کنی
فک کنم قالبت عوض کنی درست میشه بهرحال
چهارمین دندونتم مبارک


سلام مامانی. ممنون که به ما سرزدی.
سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
8 مرداد 91 8:11
خاله جون سومین و چهارمین دندونت مبارک. انشالله بقیه رو راحت دربیاری.


ممنونم خاله جون. ایشالا.
بابای دوقلوها
8 مرداد 91 15:28
سلام
قسمت نظرات پست چهارمین مروارید واسه من باز نمیشه

خدا به دادمون برسه
خودمون نمیتونیم مرغ بخوریم
بچه هامون هم شیر خشک ندارن


ممنون ازحضورتون.بله واقعا. نمیدونم ایراد کار از کجاست؟ چک کردم مشکلی نداشت.