آرتینآرتین، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 25 روز سن داره

روزگار سپری شده آرتین

این روزها

1390/12/24 13:34
نویسنده : مامان آرتین
726 بازدید
اشتراک گذاری

آرتین عزیزم الان که دارم برات مینویسم دلم گرفته وباید ازت عذر خواهی کنم که نتونستم برای اولین

بهار زندگیت تقویم و یا کتاب عکسی چاپ کنم آخه میدونی گل پسرم درگیر مریضی بابات بودم و

خلاصه اینکه بابات روز دوشنبه 22 ام اسفند عمل کرد و الان با درد زیادی روزگار میگذرونه ولی من

ایمان دارم نیروی برتر من وتو یک قدرت پذیرش بهش میده.

آرتین جونم چند تا عکس واست میذارم :

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

خاه افسانه
24 اسفند 90 13:47
به به آرتین گلی.خوبی نانازم؟خیلی خیلی جیگر شدی پسرطلا. خیلی سعی میکنم که بتونم با یک واژه، مهربونی و مظلومی تورو توصیف کنم ولی نمیشه.فقط میدونم تو یک موهبت الهی واسه مامانی و بابایی هستی.تو یک جیگر طلایی



ممنونم خاله جون خیلی لطف داری.دوست دارم
نانازیا
24 اسفند 90 14:36
سلام ازتون دعوت می کنیم شما هم کوچولوتون رو در قرعه کشی افتتاحیه سایت نانازیا شرکت بدین. آرزوی سلامتی و شادابی برای خودتون و کوچولوتون داریم نانازیا ، شهر اینترنتی بچه ها www.nanazia.ir
مامان رومینا
24 اسفند 90 21:40
عکساش خیلی قشنگ شدهخدا بد نده ایشالا بابای آرتین به زودی سلامتیشونو بدست بیارن


ممنون از شما
سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
25 اسفند 90 11:41
وای نی نی لخت. خیلی خوشمزه اس. یه گاز محکم و یه عالمه ماچ آبدار
دوست عزیزم آرزوی سلامتی برای همسرتون و شما دارم.


ممنونم عزیزم لطف دارین. آرتین رو ببوسین
مهسا مامان مرسانا
28 اسفند 90 2:10
باعث افتخار است که عرض شادباش و تبریک اینجانب

زودتر از نسیم روح بخش نوروز خدمتتان شرفیاب شود . .
.

پیشاپیش عیدتان مبارک

.






ممنونم لطف کردین ایشالا سالی پر از شادی و سلامتی داشته باشین

مبین فرفری
27 اردیبهشت 91 1:19
عزیزم سلام پست جدید نذاشتی گفتم بیام پایین ببینم آرتینمون چیکاره بوده
عکس آخری خیلی بامزهست


سلام عزیزدلم در اسرع وقت میام .ممنونم که به یاد مایی.