آرتینآرتین، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 25 روز سن داره

روزگار سپری شده آرتین

سلام پسر گلم

1390/7/25 23:31
نویسنده : مامان آرتین
705 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر گلم

چند روز بیشتر تا بدنیا  اومدنت  باقی نمونده و من و بابات خیلی خوشحالیم که بعد از نه ماه انتظار روز

28 مهر قراره تو رو ببینیمو من خیلی خوشحالم که روز تولد تو و بابات که عزیزترین و مهمترین

اشخاص زندگیم هستین با هم یکی شده و بخاطر این موهبت بزرگ از خدا سپاسگذارم.

گل پسرم بعد از چند ماه تحقیق و جستجو تصمیم گرفتیم اسمت رو آرتین " بذاریم که نام پادشاه هفتم

مادهاست و یعنی "  پاک  و مقدس "

                                                       

                                       

می خواستیم یک جایی روند بزرگ شدنت رو  ثبت کنیم که بعدها بتونی اونها رو بخونی که به پیشنهاد

بابات تصمیم گرفتیم اونها رو توی یک وبلاگ واست بنویسیم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان فهیمه
26 مهر 90 0:50
سلام مامان خانوم تبریک میگم امیدوارم نی نی گلت صحیح و سالم بدنیا بیاد خوشحال میشم با هم دوست بشیم من مامان محمد حسینم به وبلاگ ما هم سربزن


سلام مامان فهیمه خیلی خوشحال شدم که به ما سرزدید شما اولین نفری هستین که به وبلاگ آرتین سر زدین و نظر دادین. منم دوست دارم با هم دوست شیم شما رو تو لیست دوستام گذاشتم.
دايي عباس
4 آبان 90 16:57
سلام بر ارتين كوچولو خاهر زاده دوست داشتني ام.چقد خوشكلي عزيزم به زودي قوي و بزرگ بشي.با اومدنت جاهاي خيلي ها رو كه الان نيستن ولي دوست دارن پر ميكني


سلام دایی جون منم دوست دارم مرسی که بهم سر زدی بازم به من سر بزن
مامان امیر صدرا-مونا
28 مهر 92 12:07
ماشالله به ای گل پسر . تولد تولد تولدت مبارک ایشالله 120 ساله بشی کنار مامان و بابایی .

گل]

خوشحال میشم به ما هم سر بزنید.



ایشالا.چشم عزیزم.
پگاه مامان آرتین
6 تیر 93 22:34
عزیزم سلام شرمنده نطرات خصوصیو حذف شده بودم شرمنده رمزه شما هم حذف شد مجبورشدم تو پستای ابتدایی که می دونستم بدون رمزه نظربدم حالا لطفا رمزززززززززززززززززززززز
مامان آرتین
پاسخ
سلام پگاه جونم. فرستادم.