آرتینآرتین، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 26 روز سن داره

روزگار سپری شده آرتین

اولین ماهگرد آرتین

1390/8/28 11:55
نویسنده : مامان آرتین
811 بازدید
اشتراک گذاری

آرتین جونم امروز یک ماهه شدی.

 

www.smilehaa.orgwww.smilehaa.orgwww.smilehaa.orgwww.smilehaa.orgwww.smilehaa.org

 

اولین ماهگردت مبارک عزیزم

 

یک ماهگی آرتین

                   

 

یک ماهگی آرتین

 شکلکهای جالب و متنوع آروین

چکاپ یک ماهگیت :

وزن : ٣٧٠٠ گرم

قد : ٥٠ سانتیمتر

دور سر : ٣٧ سانتیمتر

نازنینم وزن گیری ماه اولت راضی کننده نیست ناراحت

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

خاله منظر(خاله بابایی)
28 آبان 90 20:07
آرتین جونم
چند روزیه ندیدمت !
خیلی دلم برات تنگ شده!!! بزودی میام پیشت
امیدوارم سالها زنده وسالم و شاد در کنار مامان وبابات باشی
بووووس


سلام خاله جون منم خیلی دلم واستون تنگ شده. زود بیاین پیشم.
عمه سعیده
29 آبان 90 12:28
یک ماهگیت مبارک آرتین عزیزم
برات یه زندگی خوب و خوش همراه با سلامتی رو آرزو میکنم عزیز دلم


مرسي عمه جون
دایی علی
29 آبان 90 23:02
الان صداتو از تلفن شنیدم.. ...بلورت




مرسی دایی علی....سمورم رو یادت رفت.
مامان غزل
30 آبان 90 12:13
سلام آرتين گلي ذيگه داري بزرگ ميشي هرچي هم كه بزرگتر ميشي بيشتر شبيه مامانت ميشي قربونت برم آرومتر شدي يا نه به بابات بگو ي عكس با چشم باز ازت بگيره تا چشاي خوشكلتو ببينيم ايشالله كه سالم و سرزنده باشي برات ي زندگي شاد در كنار مامان و بابات آرزو ميكنم


سلام مامان غزل اره قیافم داره کلا عوض میشه کلی از بدو تولدم تا الان تغییر کردم. اخه مامان غزل من وقتی بیدار میشم گریه میکنم تا خواب برم بابام مجبور میشه وقتی خوابم ازم عکس بگیره ممنون که به من سر میزنین ایشالله زود قد غزل میشم.غزل رو ببوسین و بازم بیاین پیشم.
محمدحسین(پسر دایی محسن)
2 آذر 90 15:04
‍آرتین خان یک ماهگیت مبارک.چه زود گذشت نه؟تو که نمیای سیرجون.پس نیا چون من سه سنبه واسه ارتدنسی دندونام دارم میام کرمون.شاید بیام ببینمت.راستی تو چرا شبیه بابات نمیشی؟هر چی بزرگتر میشی بیشتر شبیه مامانت میشی.یه ذره هم شبیه بابات بشو.بابات گناه داره.کاری نداری؟فعلا خداحافظ بوووووووووس


سلام محمد حسین
باشه. به خاطر تو هم که شده تمام تلاشم رو میکنم که یه کمی هم مثل بابام بشم. ولی اگه نشد مهم نیست چونکه همچین آش دهن سوزی نیست.





امیرحسین(پسردایی محسن)
3 آذر 90 14:43
آرتین خان!سلام!تولدیک ماهگیت مبارک! چه زودبزرگ شدی!هرچی بزرگ ترمیشوی بیشتر شبیه مامانت میشی!برایت یک زندگی خوب و خوش درکنارمامان و باباآرزو میکنم!راستی توچرا نمییای سیرجون؟داداشم برای ارتودنسی میادکرمون میبینتد.اما من چی؟


سلام امیر خان.ممنونم منم برات زندگی خوبی ارزو میکنم تو هم بیا دوست دارم ببینمت
afshin
4 تیر 91 22:28
. تا ندايت با ندايم سبز گشت و جان گرفت اهرمن جان نداها از من و ايران گرفت webe jadidameh .... sar bezan .