آرتینآرتین، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 27 روز سن داره

روزگار سپری شده آرتین

آرتین پر هیاهو

1390/8/14 22:16
نویسنده : مامان آرتین
612 بازدید
اشتراک گذاری

سلام بر آرتین خان پر سر و صدا و هیاهوزبان

چند روزی میشه که از بس بیقراری کردی و ناله های جانسوز سر دادی نذاشتی یه کم خواب به

چشمای مامانی بیاد.www.smilehaa.org

من هم که این روزا سرما خوردم و نمیتونم بهت نزدیک بشم که شاید یه کوچولو به مامانی کمک کرده

باشم.

خلاصه از بس داد و بیداد و سر و صدا و جیغ این روزا  به راه انداختی کلافهامروز عصر با مامانی

بردیمت دکتر.

خانم دکتر هم بعد از کلی معاینه گفت که هیچ مشکلی نداری و سالم سالم هستی خدا رو شکر.

از اونجایی که کمتر مواقعی پیش اومده که جنابعالی در این عمر 15 روزتون ، خواب تشریف داشته باشین

من هم از فرصت استفاده کردم و دو تا عکس در حالی که روی دست مامانی خواب بودین از حضرتعالی

گرفتم....که هم ثابت میکنه شما بعضی اوقات خواب هم میرین خمیازهو هم یه جورایی قوت قلبیه برای من و

مامانیقهقهه

آرتین

آرتین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان غزل
15 آبان 90 16:14
سلام آرتین خوشگل و ناز ایشالله که هرچه زودتر آروم بشی و بذاری مامانت استراحت کنه من و غزل خیلی مشتاق دیدارت هستیم دوست دارم بوس


سلام مامان غزل
خیلی ممنون. لطف کردین به ما سر زدین. ایشالله که همینجوری شما میگین بشه. غزل رو هم ببوسین
خاله افسانه
16 آبان 90 9:14
سلام به آرتین عزیزم و خسته نباشی به مامانش و باباش.خوشگلم چقدر بزرگ و ناز شدیقربون ژست های باحالت. دلم برات یه ذره شده


سلام خاله جون ماهم دلمون واست تنگ شده ایشالله زود همدیگرو می بینیم
عمو وحید
16 آبان 90 10:30
سلام بابا و مامان آرتین.خیلی خوشحال شدیم که جمعتون 3 نفره شده.بالاخره موفق شدم آدرس رو پیدا کنم.آرتین جون انشا الله زود بزرگ شی چون با هم خیلی کار داریم. برای آرتین جون.


سلام عموجون خیلی ممنون که به ما سرزدین بازم بیاین پیش ما.
عمه سعیده
16 آبان 90 18:48
سلام پسر خوشکلم حالت چطوره؟
دلم برات خیلی تنگ شده کاش با مامان و بابا میومدی پیش ما
چه عکس های قشنگی بابات ازت گذاشته
بزرگتر شدی ها خوشکلم. ایشالا سالم باشی گلم


مرسی عمه... خوبم فقط شبا خیلی سر و صدا میکنم...میایم به زودی
دایی محسن
16 آبان 90 19:32
ارتین خان چشم دل پدر و مادرت روشن.انشاا... قدمت خیره.به پدرت بگو از صدیقو ماه بیبی یادبگیر .همزاد خودته امانوه داره!زردی تو ازپدرتوسرخی پدرت ازتو .بنازمت خوب واگریش کردی.انشا ا... ختنه ببینمت


مخلص دایی هم هستیم.
بهرام که گور میگرفتی همه عمر.....
مشکل اینه که هر دوتامون زردیم...فعلا هم که آرتین خان زردیش رو داده به پدرش.....
مامان فاطمه سادات
18 آبان 90 14:56
قدم نورسيده مبارك
چه گل پسرنازي بووووووووووووووس
انشالله دل مامان و بابات هميشه شاد باشه



ممنون لطف دارین





مملی و امیری(گل پسرای دایی محسن)
18 آبان 90 17:18
مخلص ‍‍ارتین خان هستیم.چه خبرا؟خوبی ارتین خان؟بابا و مامانخوبن؟تو عکسات که دیدیم خیلی ناز بودی.انشاا... کی میای سیرجون تا از نزدیک ببینیمت؟حتما عید غدیر بیا سیرجون تا ببینیمت.کاری نداری؟خداحافظ


سلام گل پسرا
خوبم. شما چطورین؟ خودمم مثل عکسام نازم.میام حتما.
منم دوست دارم شما رو زودتر ببینم. مرسی که سر زدین
بازم بیاین.