آرتینآرتین، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 27 روز سن داره

روزگار سپری شده آرتین

روز نویس

1390/8/9 21:51
نویسنده : مامان آرتین
539 بازدید
اشتراک گذاری

سلام آرتینمماچ

جونم برات بگه که چند شبی هست  اصلا نخوابیدی و خیلی بیقراری میکنی

من و به خصوص مامانی هم در کنار بیقراریهای تو بیقراریم و نمیتونیم بخوابیم.خمیازه

عصری هم باز بردیمت پیش دکتر و اون هم گفت که چیز مهمی نیست.

امیدوارم که خیلی زود بزرگ بشی و دیگه از این ناله های جان سوز که دل همه رو به درد میاره نکنی.

کم کم داره دورمون خلوت میشه . مامان بابایی و عمه سعیده امروز رفتن. مامان مامانی هم چند روز  

دیگه میره. خلاصه باید از این به بعد به تنهایی عادت کنیم و با هم حال کنیم.خنده 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

خاله افسانه
11 آبان 90 9:55
سلام به آرتین خوشگلم.ایشالا هرچه زودتر بزرگ بشی و به قول بابایی از این ناله های جانسوز نکنی و مامانیت هم بتونه شبها راحت بخوابه.خیلی دوستت دارم.


سلام خاله جون مرسی که به ماسرزدی منم دوست دارم
عمه نویده
16 آبان 90 20:15
سلام آرتین عزیزم.خیلی دلم برات تنگ شده. ایشالا زود ببینمت.یکتا هم منتظرت هست که بیای باهات بازی کنه.خیلی دوست دارم.میبوسمت.


سلام عمه
ممنون. لطف کردی. ایشالا زودی هم سن یکتا بشم با هم بازی کنیم. یکتا رو بماچ.