آرتینآرتین، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 27 روز سن داره

روزگار سپری شده آرتین

بستری شدن آرتین

1390/8/4 23:50
نویسنده : مامان آرتین
835 بازدید
اشتراک گذاری

روزگاره دیگه آرتین خان باید هر جوری هست سپریش کنی

امروز عصر من و مامانت شادمان از اینکه هم بند نافت افتاده و هم زمان زیر دستگاه بودنت تموم شده 

آمادت کردیم برای رفتن پیش دکترت. الته مامانی که چند شب بالای سرت بود و حالش خوب نبود دیگه

 با ما نیومد. دکتر بعد از اینکه معاینه ات کرد گفت زردیت بیشتر شده و نزدیک 20 رسیده تعجب

من هم که تعجب کرده بودم از دکتر جویای دلیلش شدم و اون هم گفت که از موارد نادره و سریع باید

بستری بشه تو بیمارستان که دستگاهش پیشرفته تره و 12 لامپه هست.

خلاصه دکتر بعد از کلی تلاش یه نوبت تو بیمارستان برامون گرفت و من هم به سرعت با مامانی

هماهنگ کردم که آماده بشه. مامانی هم با اون حال بدش و بی خوابیهایی که کشیده بود تو این مدت

دو باره آماده شد.

از شانس خوبمون خاله منظر (خاله بابایی) هم خونمون بود و اونهم باهامون اومد.

خلاصه آرتین خان نمیدونی که با چه حالی جنابعالی رو به بیمارستان رسوندیم و بستریت کردیم.

آخر شب هم خاله بابایی به اصرار مامانی رو که خیلی حالش بد بود راهی خونه کرد و خودش به تنهایی

بالای سرت وایساد و ما هم اومدیم خونه و قرار شد فردا بریم بیمارستان تا مامانت یه استراحت

کوچولویی بعد از چند شب بکنه.

الان هم جنابعالی تو بیمارستان افضلی پور توی دستگاه 8 لامپه بستری هستین.......

روزگاره دیگه آرتین خان باید هر جوری هست سپریش کنیم.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)